Abonnement doet het niet!

Ik heb voor mij en voor mijn zoon een mobiel abonnement, maar met beiden kan ik niet bellen of gebeld worden. Handig dat de klantenservice alleen gebeld kan worden. De abonnementen moeten gewoon nog actief zijn. Ik heb alle andere adviezen ook al geprobeerd, maar ik heb geen mobiel netwerk bij beiden. Kan dit worden opgelost en ook snel aub?

7 reacties

Reputatie 5
Badge +7
Heb je de telefoons al eens geherstart (helemaal uit en weer aan zetten) ?
Het gaat om 2 abonnementen en zoals ik in het eerste bericht afschreef alle adviezen opgevolgd te gebben : beide toestellen uit- en aangezet, simkaarten eruit gehaald en weer aan gezet. 1 simkaart zelfs in een oud toestel geprobeerd. Nog steeds niks. Mijn abonnementen moeten gewoon actief zijn en ik wil weten waarom ze niet werken.
Reputatie 8
Badge +11
Heeft het eerder wel gewerkt, of gaat het om nieuwe abonnementen?
Je schrijft dat beide abonnementen gewoon actief moeten zijn. Ik neem aan dat ik daar uit op kan maken dat de rekeningen gewoon betaald zijn.
Beide toestellen opeens kapot lijkt me erg onwaarschijnlijk. Heb je al gekeken of er een storing speelt bij jou in de buurt?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/storingen-en-onderhoud-1.htm
Zelfs al staat er op bovengenoemde pagina geen storing, dan nog kan er wél een zijn. Je zou dan op een andere plek (andere zendmast) wel moeten kunnen bellen.
Zie je überhaupt wel een netwerk? Of kun je niet aanmelden bij een netwerk?
Krijg je een of andere melding te zien op het toestel?

Overigens zijn er meer mogelijk heden dan alleen bellen:
https://www.telfort.nl/algemeen/contact.htm?cid=redirect:www.telfort.nl/contact/
Beide abonnementen zijn al een behoorlijke tijd actief. Probleem is dat ik de klantenservice niet kan bellen om alles na te gaan. En persoonlijk berichten sturen waarin ik mijn gegevens kan opgeven en er dus op mijn klantniveau gekeken kan worden lijkt me in een forum ook niet gepast. Al heel vaak gekeken of er storingen zijn maar werd steed niets aangegeven. Voor zover ik op mijn afschriften kan zien heb ik gewoon ook betaald. Naar een andere zendmast rijden lukt mij momenteel niet. Kan er iets voor mij gedaan worden?
Reputatie 8
Badge +11
Het enige dat ik kan doen is meedenken. Ik ben ook gewoon klant. Een persoonlijk bericht is sowieso alleen leesbaar voor diegene aan wie je het stuurt. Eén van de moderators kan met je gegevens alles voor je nakijken, maar de kans op een antwoord op een ongevraagd persoonlijk bericht is vrij klein.
Zorg in elk geval dat je klantnummer en/of 06-nummer in je profiel staat (is ook voor ons niet zichtbaar) zodat webcare weet om wie het gaat als ze aan je vraag toe zijn.
Je kunt ook, zoals boven door me aangegeven, een van de andere contactmogelijkheden (FaceBook, Twitter of de chat) gebruiken tijdens de openingstijden. Goede kans dat het daar wat sneller gaat.
Reputatie 8
Badge +18
Staat je o6 nummer en postcode met huisnummer in je forumprofiel?
Dan kan webcare naar je aansluiting kijken. Ze lezen hier mee.
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Linda, welkom op het forum! Ik heb in het systeem gekeken en zie dat beide abonnementen inderdaad actief zijn. Ook zie dat dat er is gebeld naar andere nummers en naar voicemail.
Ik zie ook dat er is ge-sms't en gebruik is gemaakt van data. Dat zou niet mogelijk zijn als je geen verbinding zou hebben met het mobiel netwerk. Kun je dit nog even nagaan?

Reageer