beantwoord

Abonnement afgelopen maar toch hoge rekeningen

• 19 september 2017
  • 2 reacties
  • 87 keer bekeken

Beste,

Paar dagen terug heb ik hier ook al een bericht geplaatst, mijn abonnement is afgelopen per 10 september. Ik zou alleen voor mijn internet en sms/belminuten betalen. Dat is rond de 15 euro per maand.
Nu zie ik dat ik tot oktober toch nog betaal ook voor mijn telefoon. Die heb ik toch afbetaald met mijn 2 jarige abonnement of heb ik het nu mis? Ik vind 35 a 40 euro betalen voor een telefoon die afbetaald zou moeten zijn, wel heel veel.

Ik hoor graag van een telfortmedewerker!
Bedankt alvast.
icon

Beste antwoord door Cindy - Telfort 20 september 2017, 20:40

Bedankt voor je gegevens Tamara! Het zou op de volgende factuur gecorrigeerd moeten worden. Dit is helaas verkeerd gegaan, de vinger kan ik er niet helemaal op leggen waar het door komt.
Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Bedankt voor je gegevens Tamara! Het zou op de volgende factuur gecorrigeerd moeten worden. Dit is helaas verkeerd gegaan, de vinger kan ik er niet helemaal op leggen waar het door komt.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Tamara, goed dat je het hier meldt en het lijkt me handig dat ik me je mee kijk hoe de vork in de steel zit. Wil je mij een privébericht toesturen met hierin je 06-nummer en je adresgegevens? Bedankt alvast!

Reageer