beantwoord

Abonnement aangepast, maar de website laat geen verandering zien

• 5 juni 2019
  • 3 reacties
  • 82 keer bekeken

Reputatie 1
Ik heb gisteren mijn abonnement aangepast van 2Gb en 150 minuten naar 2Gb en onbeperkt bellen.
De self-service laat de verandering NIET zien en als ik nog eens wil proberen dan zegt de site 'u heeft deze factuurperiode al een keer aangepast'.

Ik snap het niet.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 5 juni 2019, 15:50

Hallo @HarUr, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer snapt, maar ik kan je geruststellen. Alles gaat goed. De wijziging die je hebt gedaan gaat in vanaf de volgende factuurperiode, in jouw geval 1 juli. Vanaf dat moment zal je de nieuwe bundel kunnen gebruiken. Mocht je daarna een nieuwe wijziging willen doen, kan dat ook weer.

Nog even wachten tot volgende maand dus, dan kan je het onbeperkte bellen gebruiken 🙂
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @HarUr, welkom op het forum. Ik kan me voorstellen dat je het even niet meer snapt, maar ik kan je geruststellen. Alles gaat goed. De wijziging die je hebt gedaan gaat in vanaf de volgende factuurperiode, in jouw geval 1 juli. Vanaf dat moment zal je de nieuwe bundel kunnen gebruiken. Mocht je daarna een nieuwe wijziging willen doen, kan dat ook weer.
Nog even wachten tot volgende maand dus, dan kan je het onbeperkte bellen gebruiken 🙂
Reputatie 1
Dank je helemaal duidelijk.
Reputatie 8
Badge +11
Graag gedaan, als we nog iets anders voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂

Reageer