beantwoord

Abbonementsperiode verlenging

• 21 mei 2018
  • 3 reacties
  • 129 keer bekeken

Om de een of andere reden is mijn abbonementsperiode met 4 maanden verlengd. Ik kwam hier achter omdat ik per 22 mei kon verlengen. Kijk ik vandaag, staat er ineens 22 Oktober!.
Dat was de datum dat mijn contract afloopt, maar nu wordt als contract einddatum ineens 22 februari volgend jaar aangegeven!
Zo pikt Telfort even gauw 4 maanden extra mee! Hebben anderen hier ook problemen mee?
Het is denk ik veranderd met het ingaan van het nieuwe faktuursysteem.
icon

Beste antwoord door Stephen 23 mei 2018, 16:15

Hallo Anita, welkom op het forum! Je kunt je abonnement 4 maanden voor het aflopen van je hudige acontract verlengen.
Ik zie in het systeem dat je een contract van 2 jaar hebt welke op 22 februari 2017 van start is gegaan. Deze eindigt op 22 februari 2019. Vermoedelijk gaf Mijn Telfort jou een verkeerde verlengdatum en datum van jouw eindcontract weer.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Heb je iets veranderd in je abonnement waardoor je contract nu op 22 febr 2019 afloopt, in dat geval zou je hiervan een bevestiging hebben ontvangen per mail ( die wellicht in je spambox beland is).
Als men verlengd dan is dit tegenwoordig mogelijk vanaf 4 maanden voor de einddatum van het lopende contract die dan pas op de einddatum van het dan nog lopende contract ingaat, dus er wordt nooit geen 4 maanden gepikt door Telfort.
Reputatie 8
Badge +18
Edit verkeerd gepost
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Anita, welkom op het forum! Je kunt je abonnement 4 maanden voor het aflopen van je hudige acontract verlengen.
Ik zie in het systeem dat je een contract van 2 jaar hebt welke op 22 februari 2017 van start is gegaan. Deze eindigt op 22 februari 2019. Vermoedelijk gaf Mijn Telfort jou een verkeerde verlengdatum en datum van jouw eindcontract weer.
Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer