beantwoord

Abbonement telefooon

  • 18 november 2019
  • 2 reacties
  • 72 keer bekeken

Ik heb mijn abonnement gewijzigd in onbeperkt bellen en nu is deze wijziging niet doorgevoerd.

Ik moet nu veel extra kosten betalen omdat ik buiten mijn bundel heb gebeld?

Kan dit opgelost worden?

Admin: Reactie in oud topic weggehaald omdat dit topic al aangemaakt was

icon

Beste antwoord door GJC 18 november 2019, 15:05

Wanneer de bundel ingaat hangt af van wanneer je abonnement is afgesloten/verlengd.

 

Bron: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm

 

Ik denk niet dat aan buiten de bundel kosten veel gedaan gaat worden door Telfort.

Bekijk reactie

2 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Wanneer de bundel ingaat hangt af van wanneer je abonnement is afgesloten/verlengd.

 

Bron: https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/bundels-wijzigen.htm

 

Ik denk niet dat aan buiten de bundel kosten veel gedaan gaat worden door Telfort.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Jolanda19849, welkom hier op het Forum. 

Ik lees dat je jouw bundel hebt gewijzigd omdat je veel belt. Deze wijziging gaat de eerstvolgende factuurperiode in zoals GJC al aangaf. Voor jou is dat de 22e. Ik kan deze kosten helaas niet vergoeden, het is namelijk een voorwaarde van jouw abonnement. 

Reageer