Abbonement opzeggen

• 7 januari 2013
  • 3 reacties
  • 2773 keer bekeken

Badge
Beste Telfortgebruikers,

Ik heb zoals vaker, wederom geen reactie gehad op mijn e-mailtjes naar Telfort, vandaar dat ik het hier probeer. Vanwege de belabberde service en het regelmatig wegvallen van bellen en sms, niet bereikbaar kunnen zijn enzovoorts wil ik overstappen naar een provider die mij wel kan geven wat ik zoek. Mijn abonnement zou in maart 12 maanden 'oud' zijn, en dan zou ik het dus kunnen opzeggen. Hoe moet ik dit doen? Een e-mail sturen naar Telfort werkt niet en ik heb geen zin om er een smak geld tegenaan te gooien door te bellen, zodat ik niet meer hoef te betalen voor deze vreselijke provider. Iemand die mij een andere manier kan vertellen om mijn abonnement tijdig op te zeggen?

3 reacties

Reputatie 8
Badge +17
zie: https://forum.telfort.nl/vraag-hier-248/contract-opzeggen-31009/#post316418

je kan alléén telefonisch opzeggen vanwege een fraude check.
Badge
Wat vreemd dat ik dat hier dan direct te horen krijg en dat ik op mailtjes nooit ook maar enig antwoord ontvang. Tenzij ik meer wil gaan betalen, dan zijn ze er als de kippen bij en krijg ik binnen een minuut de bevestiging. Maar zodra je vertrekken wil of minder betalen omdat je geen gebruikt maakt van die service, krijg je gewoon geen gehoor. En via de telefoon sta je eerst een half uur in een wachtlijst, waar zij uiteraard nog voor betaald krijgen ook, door mij!
Reputatie 3
Badge +1
@Lilia,

Ten eerste mijn oprechte excuses dat je nog geen antwoord hebt ontvangen op jouw mail. Wat Kees-Jan aangeeft klopt. Graag ontvang ik jouw naw-gegevens en 06-nummer in een privébericht. Ik zal dan voor je kijken op welke manier ik jou hierin tegemoet kan komen.

Denise

Reageer