beantwoord

Abbonement betalen

  • 6 februari 2019
  • 1 reactie
  • 78 keer bekeken

Ik betaal elke maand 33.- voor mijn abbonement.
Ik heb elke 21e van de maand een “nieuwe” maand die in gaat.
22 januari heb ik 33,- betaald voor de maand januari. Nu kreeg ik gister en vandaag een sms dat er nog 33,- open staat voor de maand januari, ook in de app is te zien dat deze niet betaald is. Toch is het afgeschreven van mijn rekening.
Wat kan ik hier aan doen?
Ik ga namelijk niet nog eens 33,- betalen voor deze maand.
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 7 februari 2019, 13:46

Hallo @Britt de Bruin, welkom op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat je niet dubbel wilt betalen voor een factuur. Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat deze factuur aan onze kant wel op betaald staat. Het kan zijn dat de status daarvan sinds gisteren is versprongen, staat deze nu bij jou ook als voldaan of nog wel openstaand?
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Britt de Bruin, welkom op het forum. Ik kan me goed voorstellen dat je niet dubbel wilt betalen voor een factuur. Ik ben voor je gaan kijken en ik zie dat deze factuur aan onze kant wel op betaald staat. Het kan zijn dat de status daarvan sinds gisteren is versprongen, staat deze nu bij jou ook als voldaan of nog wel openstaand?

Reageer