beantwoord

Aanvragen vervangende simkaart Mijn Telfort lukt niet

• 3 juli 2019
  • 8 reacties
  • 152 keer bekeken

Reputatie 1
Hi!

Vandaag is mijn telefoon stuk gegaan, ik wilde een nieuwe simkaart bestellen om in de backup telefoon te doen (nano/micro issue) en deze te gebruiken tot eind contractdatum maar kwam er toen achter dat mijn gegevens op Telfort mobiel nog op het oude adres staan, vorig jaar verhuisd...Thuis staat wel goed geregistreerd, Dus daarom werkt de combi korting ook niet meer, ook weer duidelijk... maar goed, ik kan de adres wijziging niet voltooien met een bevestigende sms code

Kan iemand mij hier mee helpen of moet ik naar zo'n kpn winkel met kans op trauma's uit de kpn Hi tijdperk? lol

MVG, Jilles

Admin: Titel van je topic aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Tuut-Tuut 4 juli 2019, 09:59

Loop even een willekeurige telefoonwinkel binnen en vraag gewoon om een SIM adapter, kost je een paar euro en als je de nano sim er voorzichtig in zet werkt dit gewoon.
Bekijk reactie

8 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Reinderstelfort , je schrijft dat je telefoon defect is geraakt, maar is je simkaart daarmee ook stuk?
Zo nee, dan kun je deze toch in je vervangende telefoon stoppen en heb je toch geen andere simkaart nodig?
Reputatie 8
Badge +9
Goedemorgen @Reinderstelfort, wat rot dat jouw telefoon kapot gegaan is! Weet je zeker dat jouw simkaart ook stuk geraakt is, zoals JanD ook vraagt? Anders kan je de huidige simkaart inderdaad gewoon in een ander toestel gebruiken 🙂 Dat scheelt je dan de tijd en moeite van het aanvragen/wachten op een nieuwe.

Wel een fijne bijkomstigheid dat je er hierdoor achter bent gekomen dat het adres niet klopt én dat je daardoor geen CombiVoordelen hebt. Dat pas ik graag voor je aan. Kan je voor mij jouw gegevens in je forumprofiel zetten? Het gaat dan om je oude postcode en huisnummer, nieuwe postcode en huisnummer, je mobiele nummer, en ter verificatie je geboortedatum, laatste 3 cijfers van het bankrekeningnummer en je huidige simkaartnummer. Als je ze invult bij 'Extra informatie', kunnen alleen jij zelf en ik ze zien.

Laat je het weten wanneer je dit hebt ingevuld? Dan kijk ik er voor je naar.
Reputatie 1
Goedemorgen, De nano simkaart is nog wel goed alleen heb ik voor de tijdelijke telefoon een micro simkaart nodig, aders was het geen probleem geweest inderdaad.

Ik zal de gegevens in mijn profiel even aanpassen

bedankt voor de reacties
Reputatie 8
Badge +16
Loop even een willekeurige telefoonwinkel binnen en vraag gewoon om een SIM adapter, kost je een paar euro en als je de nano sim er voorzichtig in zet werkt dit gewoon.
Reputatie 1
okey, daar was ik zelf ff helemaal niet opgekomen, bedankt HERO TuuT!!! 😀
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Reinderstelfort, ik zie dat je met de tip van @Tuut-Tuut al geholpen bent met de simkaart, super 🙂 En mocht je toch een nieuwe simkaart nodig hebben, dan kan je ook de KPN winkel in je buurt binnen lopen, zij kunnen je meteen een nieuwe sim meegeven als je zorgt dat je een legitimatiebewijs bij je hebt.

En wat betreft het aanpassen van het adres, ik heb je een privébericht gestuurd voor extra gegevens die ik nodig heb. Laat het maar weten, dan maak ik dat voor je in orde!
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @Reinderstelfort , als ik eens een nieuwe simkaart ergens voor krijg die ik uit de houder moet drukken tot de goede maat, bewaar ik de resten altijd, zodat je wat jij meemaakt meteen op kunt vangen.
Het is maar een tip.☺
Reputatie 8
Badge +9
Hoi @Reinderstelfort, ik heb niets meer van je gehoord, ik hoop dat dat een goed teken is. Als je wilt dat ik het adres voor je aanpas, stuur je me dan de gegevens toe door mijn privébericht te beantwoorden?

Reageer