beantwoord

Aanvraag voor nummerbehoud afgewezen

• 26 november 2017
  • 3 reacties
  • 97 keer bekeken

Na het invullen van formulier voor nummerbehoud krijg ik een melding dat dit wordt afgewezen, omdat het zakelijk klantnummer van KPN niet bij telefoonnummer zou horen. Dit klopt echter wel hoe nu verder ik wil mijn nummer toch graag behouden.
icon

Beste antwoord door Koffiemok 26 november 2017, 17:35

@bveerControleer sowieso het klantnummmer. Als het daar op afgewezen wordt dan zegt KPN eigenlijk dat het niet klopt.
Webcare reageert tijdens de openingstijden van de klantenservice. Ze zullen je topic dan oppakken.

Zorg dat je 06-nr en/of klantnummer ingevuld staan in je profiel. Dan hoeven ze niet te wachten tot je de gegevens doorstuurt via pb.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
@bveerControleer sowieso het klantnummmer. Als het daar op afgewezen wordt dan zegt KPN eigenlijk dat het niet klopt.
Webcare reageert tijdens de openingstijden van de klantenservice. Ze zullen je topic dan oppakken.

Zorg dat je 06-nr en/of klantnummer ingevuld staan in je profiel. Dan hoeven ze niet te wachten tot je de gegevens doorstuurt via pb.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi bveer, welkom op het forum en leuk dat je de overstap wilt maken naar ons toe 🙂. Staat het nummer op je eigen naam of op die van je werkgever? Als je je profiel aanvult, dan kijk ik met je mee.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi bveer, is het gelukt? Ik hoop het. Als ik nog iets kan doen, laat he me dan vooral weten.

Reageer