beantwoord

Aanvraag nieuwe simkaart "CRM er is een onverwachte fout opgetreden"

  • 19 november 2017
  • 48 reacties
  • 1548 keer bekeken

Afgelopen vrijdag geprobeerd, en vanmorgen vroeg, maar online aanvragen van een nieuwe simkaart blijft foutmeldingen genereren op de website.
Nu iets van "CRM er is een onverwachte fout opgetreden"
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 7 januari 2019, 12:48

Dag @Jan Dik. Zoals @GJC al aangeeft, werkt Rozemarijn niet meer bij het Forum. Maar gelukkig kan ik je ook helpen. 🙂 Lastig dat het aanvragen van een nieuwe simkaart niet lukt. Dit is een bekende bug. Heb je bij het aanvragen een spatie gebruikt in je postcode? Dan is dat waarschijnlijk het probleem. Lukt het wel als je de postcode (het numerieke en het alfanumerieke deel) aaneenschrijft?
Bekijk reactie

48 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Rozemarijn werkt niet meer bij Telfort. Een andere moderator zal de vraag wel oppikken.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi AGR, dat is niet fijn gelopen, mijn excuses daarvoor! Het is niet de bedoeling om je moeite te laten doen voor iets wat niet lukt. Ik wil wel direct eerlijk tegen je zijn, op dit moment kan ik je geen nieuwe simkaart toesturen. Op dit moment laat ons systeem dit niet toe. Ik kan me goed voorstellen dat je graag een ander antwoord wilt hebben, alleen helaas kan ik er niks anders van maken. Ik hoop snel een update te kunnen geven wanneer het aanvragen de simkaart weer online mogelijk is.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Bas, welkom op het forum. Ik heb helaas geen directe oplossing voor je. Ben je in de mogelijkheid om naar de winkel te gaan? En gaat het om een abonnement dat je van ons gebruikt of een prepaid aansluiting?
Daar was ik al bang voor, zoals ik schreef duurt het mij nu al te lang. Ik heb nu al meer dan een week een nieuwe telefoon liggen die ik niet kan gebruiken.

Helaas verwacht ik dus niets meer van Telfort, als ik op dit forum teruglees zie ik dat deze fout er al (te) lang is. Ik heb er dan ook geen enkel vertrouwen in dat dit goed gaat komen. Ik ga dan mijn beltegoed opmaken en indien Telfort dit probleem niet voor die tijd opgelost heeft dan toch maar over naar een andere provider.

Ik ben behoorlijk teleurgesteld in Telfort, ben vanaf het eerste uur al klant en tot aan vorige week zeer tevreden. Wat mij opvalt is dat nieuwe kaarten etc aanvragen wel gaat, maar prepaid aanpassingen toch een "ondergeschoven kindje" is.
Sim kaart aanvragen gaat nog steeds niet!
Reputatie 3
Badge +8
Hi Rik, er is veel contact geweest met de technische dienst, en het lijkt er inderdaad op dat dit probleem verholpen is. Wanneer er nog mensen zijn die problemen ondervinden, dan hoor ik dit graag zodat ik dit kan melden bij de technische afdeling. Laat je me het weten als ik nog iets voor je kan betekenen, @rikjoa?
Hier hetzelfde probleem, zouden jullie een nieuwe simkaart op kunnen sturen? Alvast bedankt!
Reputatie 8
Badge +15
@jongjaEr waren werkzaamheden aan Mijn Telfort en de Telfort app. Die zijn ondertussen al afgerond en zou je een nieuwe simkaart weer kunnen aanvragen.
Reputatie 6
Badge +12
Dat is gek @Jis en bovenal lastig. In welke winkel ben je geweest? Dan doe ik een belletje voor je.
Hierbij een screenshot, hoop dat onze nummers blijven bestaan..
Reputatie 6
Badge +12
Hoi AGR, wat jammer, niet wat we gehoopt hadden. Krijg je nog steeds dezelfde melding bij het proberen aan te vragen?
Dan zijn die werkzaamheden (nog) niet correct uitgevoerd, ik krijg nu nog dezelfde foutmelding als zondagmorgen:

CRM : er is een onbekende fout opgetreden.
Waarom worden dit soort werkzaamheden dan niet weergegeven op de website onder storingen en onderhoud?

Daar heb ik namelijk als eerste gekeken om een reden voor de foutmeldingen te zoeken, daar was echter geen sprake van onderhoud, jammer gemiste kans.
In Maastricht, het was een prepaid kaart
Reputatie 6
Badge +12
Hoi AGR, het duurt inderdaad al een tijdje en dat is iets wat vooraf absoluut niet de bedoeling is geweest. Neemt niet weg dat dat het niet minder hinderlijk of vervelend maakt. Ik hoop dat we het hebben opgelost voordat je beltegoed op is. Zodra ik iets weet, houd ik jou en andere klanten hier op het forum op de hoogte.
Reputatie 6
Badge +12
@jongja, @Jis, @baswolse, @LiekeJ ik heb hier het bericht gekregen dat het weer zou moeten werken om simkaarten aan te vragen. Als jullie er nog 1 nodig hebben, willen jullie dat proberen en laten weten of het lukt?

@AGR ik heb nog geen update over het wijzigen van de NAW gegevens. Die hoop ik binnenkort ook te hebben.
Ok, ik wacht af...
@Rozemarijn - Telfort Probleem bestaat nog steeds. Het is niet mogelijk om een simkaart te bestellen.
Heb het al een paar keer geprobeerd.

Reputatie 6
Badge +12
Hoi Jongja, ik heb helaas nog geen oplossing voor de aanvraag van de simkaart. De kortste klap is om even langs mijn collega's in de winkel te gaan.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Bas, is het bij jou gelukt via de winkel? Ik hoor het graag.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi Lieke, ik hoop het ook! Ik houd jullie op de hoogte in dit topic. Zodra ik meer duidelijkheid heb, laat ik dat weten.
Heb ontdekt dat mijn NAW gegevens niet in mijn Telfort staan, ik wilde dat invoeren maar ook dat lijkte dus niet. Ik had even de hoop dat dit het probleem zou zijn.
Wat is dat toch met mijn Telfort? Niets schijnt daar te lukken cq kunnen.
Helaas lukt het mij ook niet om de NAW gegevens in te voeren bij mijn Telfort, dacht even dat dit het probleem met het aanvragen van de sim veroorzaakte.
Helaas zit het probleem dus echt in mijn Telfort. Ik hoop dat jullie dit kunnen fixen, ik verwacht dat dit klanten gaat kosten.

Zoals eerder vermeld wacht ik niet lang meer. Heb al een alternatief in Simyo gevonden. Het is dat ik het zonde vind van mijn beltegoed, anders was ik al weg.
Ja, nog steeds CRM fout
Reputatie 6
Badge +12
Hoi AGR, ik wou dat ik nu in de lucht kwam met goed nieuws. Helaas heb ik dat nog niet betreffende de simkaartaanvraag noch de NAW gegevens. Ik hoop snel een update te kunnen geven.

Reageer