beantwoord

Aanvraag nieuwe simkaart "CRM er is een onverwachte fout opgetreden"

• 19 november 2017
  • 48 reacties
  • 1548 keer bekeken

Toon het eerste bericht

48 reacties

Heb ontdekt dat mijn NAW gegevens niet in mijn Telfort staan, ik wilde dat invoeren maar ook dat lijkte dus niet. Ik had even de hoop dat dit het probleem zou zijn.
Wat is dat toch met mijn Telfort? Niets schijnt daar te lukken cq kunnen.
Helaas lukt het mij ook niet om de NAW gegevens in te voeren bij mijn Telfort, dacht even dat dit het probleem met het aanvragen van de sim veroorzaakte.
Helaas zit het probleem dus echt in mijn Telfort. Ik hoop dat jullie dit kunnen fixen, ik verwacht dat dit klanten gaat kosten.

Zoals eerder vermeld wacht ik niet lang meer. Heb al een alternatief in Simyo gevonden. Het is dat ik het zonde vind van mijn beltegoed, anders was ik al weg.
Reputatie 6
Badge +12
Hoi AGR, ik wou dat ik nu in de lucht kwam met goed nieuws. Helaas heb ik dat nog niet betreffende de simkaartaanvraag noch de NAW gegevens. Ik hoop snel een update te kunnen geven.
Reputatie 6
Badge +12
@jongja, @Jis, @baswolse, @LiekeJ ik heb hier het bericht gekregen dat het weer zou moeten werken om simkaarten aan te vragen. Als jullie er nog 1 nodig hebben, willen jullie dat proberen en laten weten of het lukt?

@AGR ik heb nog geen update over het wijzigen van de NAW gegevens. Die hoop ik binnenkort ook te hebben.
Sim kaart aanvragen gaat nog steeds niet!
Reputatie 6
Badge +12
Hoi AGR, wat jammer, niet wat we gehoopt hadden. Krijg je nog steeds dezelfde melding bij het proberen aan te vragen?
Ja, nog steeds CRM fout
Ik probeer een vervangende sim kaart aan te vragen, maar het lukt niet.
Er verschijnt continu een foutmelding (CRM).
Kunnen jullie alsjeblieft een nieuwe sim kaart opsturen naar me?

Ik heb het al op verschillende dagen en momenten geprobeerd, maar het lukt niet via internet en mijn telefoon doet het niet omdat de sim kaart niet werkt.

Alvast bedankt voor jullie hulp!
Hier hetzelfde probleem, zouden jullie een nieuwe simkaart op kunnen sturen? Alvast bedankt!
Ook mijn vriendin en ik hebben het probleem, nu in het buitenland..
Graag willen we de nieuwe simkaarten in NL hebben om ons nummer te behouden.
Oude kaartjes verloren op reis..
Hopelijk gaat dit snel werken, nu al meer dan 4 maanden zie ik?
Reputatie 3
Badge +8
Hi Despi, Ghhuibers en Rikjoa, wat vervelend dat jullie deze melding krijgen! Zouden jullie screenshots kunnen sturen van de foutmelding? Ik zet het dan namelijk meteen door naar de technische dienst. De problemen waren even opgelost, maar lijken nu weer terug te komen. Ook wijkt de huidige melding af van de foutmelding die eerder werd weergegeven. Ik hoor graag van jullie!
Hierbij een screenshot, hoop dat onze nummers blijven bestaan..
Reputatie 3
Badge +8
Hi Rikjoa, dank je wel voor het screenshot! Wanneer je een nieuwe simkaart hebt, kunnen we nummerbehoud aanvragen en wordt het resterende beltegoed overgedragen naar de nieuwe kaart, samen met je oude telefoonnummer. Wel hebben we dan uitgebreid gegevens nodig van de oude simkaarten, zoals bijvoorbeeld belgedrag en de hoogte van het beltegoed. Heb je de oude simkaartnummers nog? Wanneer je een nieuwe simkaart kunt halen, of iemand kunt vragen om deze in een Telfort winkel op te halen, laat het me dan even weten zodat we alles even door kunnen nemen. Ik ga dan kijken wat ik voor jullie kan betekenen!
Ik kan geen nieuwe simkaart via internet aanvragen. Maakt niet uit of ik Chrome, Internetexplorer of Firefox gebruik. Ook hier steeds de melding in het aanvraagscherm: "i CRM Er is een onverwachte fout opgetreden." Kortom ook@ ik sluit me aan bij een lange rij van 'getroffenen'.
Reputatie 3
Badge +8
Hi adsahan, wat rot zeg! Ik heb jouw situatie ook doorgegeven aan de technische afdeling. Als je nog een screenshot hebt, is deze altijd welkom!
Hi Rikjoa, dank je wel voor het screenshot! Wanneer je een nieuwe simkaart hebt, kunnen we nummerbehoud aanvragen en wordt het resterende beltegoed overgedragen naar de nieuwe kaart, samen met je oude telefoonnummer. Wel hebben we dan uitgebreid gegevens nodig van de oude simkaarten, zoals bijvoorbeeld belgedrag en de hoogte van het beltegoed. Heb je de oude simkaartnummers nog? Wanneer je een nieuwe simkaart kunt halen, of iemand kunt vragen om deze in een Telfort winkel op te halen, laat het me dan even weten zodat we alles even door kunnen nemen. Ik ga dan kijken wat ik voor jullie kan betekenen!

Mijn zusje is in Nederland naar de winkel gegaan om voor mijn vriendin en ik nieuwe simkaarten te gaan halen.
Helaas kreeg ze geen nieuwe simkaarten mee, wij moeten dit persoonlijk doen.
We zitten in New Zealand en dat is nogal ver vanaf de Telfort winkel.

Onze nummers kunnen elk moment vervallen als het zo lang blijft duren.
Ik dacht dat we 2 simkaarten kunnen oppikken en met deze simkaart nummers ons nummer behoud zouden kunnen regelen.
Dit lukt zo dus niet.

Ik heb een abbonement, mijn vriendin een prepaid. Wanneer we weer in NL zijn gaan we graag verder met onze nummers.
Helaas kunnen we niet bellen via skype verbinding verbreekt net nadat jullie werknemer hallo heeft gezegd.
Heel erg irritant, overstappen lijk bijna de enige mogelijkheid.

HELP PLEASEEE

Gr Rik
Reputatie 3
Badge +8
Hi Rik, in het geval van het abonnement blijft het nummer gewoon behouden, dus daar hoef je je geen zorgen om te maken. Zodra je in Nederland bent kunnen we een nieuwe simkaart opsturen. Voor het prepaid nummer kan er een nieuwe kaart worden gekocht in de winkel, waarna we nummerbehoud kunnen aanvragen. De simkaart moet dan wel eerst geactiveerd worden. Heeft je vriendin wel het simkaartnummer van het oude nummer? Ik hoor het graag, dan gaan we hiervoor aan de slag!
Beste Rozemarijn! Plotseling werkte gisteren het aanvragen van de simkaart via de website, geen fout melding meer! Heel bijzonder, opgelost voor ons! Bedankt voor je reactie
Reputatie 3
Badge +8
Hi Rik, er is veel contact geweest met de technische dienst, en het lijkt er inderdaad op dat dit probleem verholpen is. Wanneer er nog mensen zijn die problemen ondervinden, dan hoor ik dit graag zodat ik dit kan melden bij de technische afdeling. Laat je me het weten als ik nog iets voor je kan betekenen, @rikjoa?
@Rozemarijn - Telfort Probleem bestaat nog steeds. Het is niet mogelijk om een simkaart te bestellen.
Heb het al een paar keer geprobeerd.

Reputatie 8
Badge +11
Rozemarijn werkt niet meer bij Telfort. Een andere moderator zal de vraag wel oppikken.
Reputatie 7
Badge +9
Dag @Jan Dik. Zoals @GJC al aangeeft, werkt Rozemarijn niet meer bij het Forum. Maar gelukkig kan ik je ook helpen. 🙂 Lastig dat het aanvragen van een nieuwe simkaart niet lukt. Dit is een bekende bug. Heb je bij het aanvragen een spatie gebruikt in je postcode? Dan is dat waarschijnlijk het probleem. Lukt het wel als je de postcode (het numerieke en het alfanumerieke deel) aaneenschrijft?
Reputatie 7
Badge +9
Hallo @Jan Dik. Ik heb helaas geen reactie meer van je ontvangen. Is het gelukt met bovenstaande tip? Ik hoor het graag. 🙂

Reageer