beantwoord

Aanvraag nieuwe Sim kaart

• 7 september 2017
  • 6 reacties
  • 259 keer bekeken

Beste medewerker van Telfort,

Ik zou graag een nieuwe Sim kaart van jullie willen ontvangen. Ik ben mijn Sim kaart verloren tijdens mijn reis door zuid oost Azië. Momenteel ben ik nog in het buitenland. Vandaar dat ik jullie op deze manier benader. Dit weekend kom ik weer terug naar Nederland en ik zou dan graag weer van mijn NL abonnement gebruik willen maken. Zouden jullie mij een nieuwe Sim kaart kunnen opsturen? Graag nummerbehoud voor het nummer 06********

Ik hoop snel van jullie te horen.

Vriendelijke groet,
Ivo Reus

Mod edit: 06-nummer verwijderd
icon

Beste antwoord door Stephen 8 september 2017, 19:41

Hallo Ivo, wat vervelend dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Ik heb deze geblokkeerd en een nieuwe voor je aangevraagd. Laat je even zodra je hem hebt ontvangen? Fijne reis terug naar Nederland.
Bekijk reactie

6 reacties

Het is niet heel handig je vraag te stellen in een "beantwoord" gemerkt topic.
Heb je je simkaart wel laten blokkeren?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/telefoon-kwijt-of-gestolen.htm

Staat je 06 nummer in je forumprofiel, dan weet webcare, als ze aan je topic toezijn, om welke aansluiting het gaat.
Hallo! Ik zit voorlopig in Nicaragua en ben hier ook mijn telefoon met Telfort simkaart verloren.
Ik heb deze nodig voor mobiel bankieren en heb van alles geprobeerd om via MijnTelfort een nieuwe aan te vragen en bij mijn broer in Nederland te laten sturen. Al dagen blijft de website hangen als ik mijn gegevens invul en als ik al zo ver kom om een nieuwe aan te vragen dan geeft de website aan dat er een fout is opgetreden!
Hoe kan ik dit nu voor elkaar krijgen?
Met vriendelijke groet,
Marc
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Noah, wat vervelend dat je simkaart kwijt is. In dat geval moet je deze dan blokkeren via Mijn Telfort en een nieuwe aanvragen. Ik hoor graag van je als dit is gelukt. De facturen zijn hoog omdat de simkaart is gebruikt tot en met 1 januari 2018. Mocht je nog vragen of opmerkingen hebben dan zie ik deze graag tegemoet.
Is er een Telfort winkel in de buurt? Daar maken ze zo een nieuwe voor je.
In MijnTelfort kan je je facturen bekijken.
Hallo ik zit in het zelfde schuitje als Ivo hierboven. Ik ben in december naar California gevlogen en heb toen een americaanse sim gebruikt en de nederlandse in mijn portomonee bewaard. op een gegeven moment ben ik er eentje kwijt geraakt maar ik dacht dat het een van de VS was. bij aankomst in NL ontdekte ik dat het mijn telfort sim was die ik kwijt ben ipv. verizon. Stom want nu zit ik met 2 verizon en geen telfort meer. Ik ben de sim rond 15 december kwijt geraakt vermoed ik. Wat moet ik nu doen. Want ik zie dat ik ook in die periode een paar hoge rekeningen heb gekregen. Lijkt mij onmogelijk eigenlijk gezien ik de sim kwijt ben tenzij iemand misschien de sim gestolen heeft. Kunnen jullie mij hiermee helpen? Ik ben sinds gisteren weer in NL.

mvrg, Noah Palmer
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Ivo, wat vervelend dat je je simkaart bent kwijtgeraakt. Ik heb deze geblokkeerd en een nieuwe voor je aangevraagd. Laat je even zodra je hem hebt ontvangen? Fijne reis terug naar Nederland.

Reageer