beantwoord

Aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

• 8 januari 2019
  • 4 reacties
  • 183 keer bekeken

Goedemorgen,

Vandaag getracht mijn mobiel internet weer te grbuiken nadat ik een maand wifi had gebruikt daar ik over de grens was, edoch mobiel internet functioneerd niet, kan ook niet bellen, kreeg direct een bandje te horen dat de aansluiten om administratieve redenen buiten gebruikt was gesteld. en een 0900 nummer kon bellen, maar zonder aansluiting wordt dat lastig

Al mijn facturen na gekeken en, alles bleek te zijn betaald

Nu heb ik mijn nummer en mobiel internet dringend nodig voor de nieuwe baan die ik heb gevonden, had al na gekeken of er op andere wijze contact kon worden gezocht met klanten service edoch geen email te vinden, chat werkt niet krijg daar enkel de melding soory er ging iets mis, terwijl site wel aangeeft dat er een medewerker beschikbaar is voor de chat

R.Swart
icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 8 januari 2019, 17:52

Hi R. Swart, welkom op ons forum! Wat lastig dat je je mobiele nummer niet gebruiken kan, ik begrijp dat je dit merkt nu je weer terug in Nederland bent? Zeker als je net een nieuwe baan hebt, kan ik me voorstellen dat je bereikbaar wilt en moet zijn.

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zag ik, top. Ik heb je abonnement opgezocht, en ik zie dat het met de factuur van november te maken heeft. Deze is wel gewoon geïncasseerd, maar later gestorneerd. Gezien je berichtje begrijp ik dat je zo snel mogelijk aangesloten wilt worden, wat ik me kan voorstellen, daarom heb ik alvast een iDeal link voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen minimaal 4 en maximaal 24 uur, zo snel mogelijk. Als je je betaling daarmee doet, ben je binnen maximaal 24 uur, en als het lukt sneller, weer aangesloten.

Laat je weten hoe het is gegaan, en ook als je vragen hebt?
Bekijk reactie

4 reacties

Reputatie 8
Badge +9
Dat is een rare melding. Heb je de betaallink al ontvangen, en krijg je daarbij deze melding te zien? Zo ja, bij welke stap gebeurt dat, en via wat voor apparaat probeer je de betaling te doen? Kan je het proberen vanaf een ander apparaat?
krijg steeds de melding : Uw gekozen bank is momenteel overvol. Probeert u uw betaling alstublieft over enkele minuten opnieuw.

en dat sinds gister avond tot nu toe
factuur van nov was ook al betaald dit is ook te zien op mijn telfort
Reputatie 8
Badge +9
Hi R. Swart, welkom op ons forum! Wat lastig dat je je mobiele nummer niet gebruiken kan, ik begrijp dat je dit merkt nu je weer terug in Nederland bent? Zeker als je net een nieuwe baan hebt, kan ik me voorstellen dat je bereikbaar wilt en moet zijn.

Je hebt je gegevens al in je profiel gezet zag ik, top. Ik heb je abonnement opgezocht, en ik zie dat het met de factuur van november te maken heeft. Deze is wel gewoon geïncasseerd, maar later gestorneerd. Gezien je berichtje begrijp ik dat je zo snel mogelijk aangesloten wilt worden, wat ik me kan voorstellen, daarom heb ik alvast een iDeal link voor je aangevraagd. Deze ontvang je binnen minimaal 4 en maximaal 24 uur, zo snel mogelijk. Als je je betaling daarmee doet, ben je binnen maximaal 24 uur, en als het lukt sneller, weer aangesloten.

Laat je weten hoe het is gegaan, en ook als je vragen hebt?

Reageer