beantwoord

Aansluiting om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.

• 10 november 2018
  • 5 reacties
  • 409 keer bekeken

Goedemorgen,
afgelopen week de overstap aangevraagd van Tele2 naar Telfort. Gisteravond lag de nieuwe simkaart in de bus. Deze heb ik vanmorgen geactiveerd, maar ik kan nu niet meer bellen of gebeld worden. Ik krijg een deuntje en dan de bovenstaande mededeling. Dit vind ik heel vervelend! En wil dan dit ook z.s.m. opgelost zien.
icon

Beste antwoord door GJC 10 november 2018, 09:48

Je kunt de oude simkaart blijven gebruiken tot het nummer door Telfort is overgenomen. Pas als je oude simkaart niet meer werkt stop je de nieuwe in je telefoon en gaat je abonnement in.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Je kunt de oude simkaart blijven gebruiken tot het nummer door Telfort is overgenomen. Pas als je oude simkaart niet meer werkt stop je de nieuwe in je telefoon en gaat je abonnement in.
Dank je wel GJC voor jouw reactie. Ik kreeg zojuist een verontrustende mail dat ik nu een mobiel nummer heb, wat ik totaal niet herken... ben bang dat er bij Telfort het één en ander niet gaat als gepland.
Reputatie 8
Badge +11
Dat is een tijdelijk (administratief) nummer totdat je nummer is overgenomen.
Ik zou even bellen of een chat beginnen. Dan heb je veel sneller een reactie van Telfort.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi Jaimee1961, welkom op het Forum. Ik heb meteen even meegekeken met je. Ik zie dat jouw nummer morgen wordt overgenomen, zo rond 11.00 uur. Vanaf dan gaat ook jouw abonnement bij ons in en zal de simkaart gaan werken. Tot die tijd kun je de simkaart van Tele2 blijven gebruiken.

Reageer