beantwoord

Aansluiting na betaling

• 20 september 2019
  • 6 reacties
  • 173 keer bekeken

Reputatie 1
Hoe lang duurt het voordat mijn mobiel weer is aangesloten na betaling?
vorige keer belde ik daarover en werd ik direct aangesloten maar kan nu niet bellen....
icon

Beste antwoord door Natasja - Telfort 20 september 2019, 13:31

Dag @D. Tettero. Lastig om niet te kunnen bellen. Zoals @GJC aangeeft is het afhankelijk van de betaalwijze hoe lang het duurt voor je simkaart wordt gedeblokkeerd. Als je het bedrag handmatig hebt betaald, wordt de betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking van de betaling word je direct aangesloten. Wanneer je via iDEAL betaalt, word je binnen enkele uren weer aangesloten.
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +11
Als je zelf hebt overgeschreven kan het tot 5 werkdagen duren. Als je hebt betaalt via een link die je van Telfort hebt ontvangen maximaal een paar uur.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @D. Tettero. Lastig om niet te kunnen bellen. Zoals @GJC aangeeft is het afhankelijk van de betaalwijze hoe lang het duurt voor je simkaart wordt gedeblokkeerd. Als je het bedrag handmatig hebt betaald, wordt de betaling binnen 5 werkdagen verwerkt. Na verwerking van de betaling word je direct aangesloten. Wanneer je via iDEAL betaalt, word je binnen enkele uren weer aangesloten.
Reputatie 1
@Natasja - Telfort Dat is minder, heb geen ideal link gehad en dus zelf overgeboekt.... Wist niet eens dat er een maand niet afgeschreven was, geen bericht over gehad
@Natasja - Telfort Dat is minder, heb geen ideal link gehad en dus zelf overgeboekt.... Wist niet eens dat er een maand niet afgeschreven was, geen bericht over gehad
Hallo @D. Tettero , je krijgt altijd e-mail dat de mobiele of thuis factuur weer klaar staat en wanneer deze afgeschreven gaat worden.
En bij je bank kun je zien of het werkelijk afgeschreven is of niet.
Reputatie 8
Badge +9
Dag @D. Tettero. Je ontvangt, zoals @JanD al aangeeft, inderdaad een bericht als je nieuwe factuur klaarstaat. Als je factuur niet geïncasseerd kon worden, dan ontvang je een betalingsherinnering per SMS en/of e-mail. Je zou nog even in Mijn Telfort kunnen checken of de bij ons bekende contactgegevens kloppen. Ik zie in ieder geval dat de betaling inmiddels is verwerkt. Klopt het dat je simkaart inmiddels weer actief is?
Reputatie 8
Badge +9
Hallo @D. Tettero. Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Ik hoop van harte dat dit betekent dat je simkaart is gedeblokkeerd. Als je nog wel ergens mijn hulp bij nodig hebt, dan lees ik het graag.

Reageer