beantwoord

Aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld

• 21 september 2019
  • 6 reacties
  • 216 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Telefoon was woensdagavond gestolen, vandaag (zaterdag) al mijn nieuwe sim-kaart ontvangen, vanmiddag rond 17.00 uur geactiveerd.
Inmiddels is het al bijna middernacht en heb ik mijn telefoon een keer of 8 uit/aan gezet.
Telkens als ik probeer te bellen krijg ik de melding: Uw aansluiting is om administratieve redenen buiten gebruik gesteld.
Hoe kan dit opgelost worden?

Groetjes,
Kevin
icon

Beste antwoord door Kevin5 23 september 2019, 21:02

Bedankt voor jullie tips.

Hierdoor ben ik er achter gekomen dat mijn oude simkaart nog niet geblokkeerd was.

Toen ik deze geblokkeerd had via de site, was alles in orde.

Groetjes,

Kevin
Bekijk reactie

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Waarschijnlijk zit er een blokkade op je abonnement vanwege de diefstal echter na het weekend is webcare weer aanwezig, wat je kunt proberen om via het twitter account van telfort vandaag contact te leggen
Reputatie 8
Badge +11
@Kevin5
Je schrijft het niet, maar ik denk dat je verbinding is geblokkeerd vanwege die diefstal.
Kijk even in onderstaande link. Je kunt zelf deblokkeren:
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Je kan kijken of je hem zelf kan deblokkeren via MijnTelfort
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/simkaart-deblokkeren.htm
Reputatie 8
Badge +11
Goedemorgen @Kevin5, niet fijn dat je verbinding het nog niet doet ondanks dat je de nieuwe simkaart ontvangen en geactiveerd had. Ik zie dat er al hulp toegesneld is, en dat je al wat tips gekregen hebt, dat is fijn 🙂 Ik vermoed dat het je daarmee is gelukt om de simkaart te deblokkeren, klopt dat? Als ik je mobiele nummer nu opzoek, ziet alles er weer actief uit.

Zo niet of als je vragen hebt, laat het hier gerust weten!
Reputatie 1
Bedankt voor jullie tips.
Hierdoor ben ik er achter gekomen dat mijn oude simkaart nog niet geblokkeerd was.
Toen ik deze geblokkeerd had via de site, was alles in orde.
Groetjes,
Kevin
Reputatie 8
Badge +11
@Kevin5 Super, fijn dat je er met de hulp hier achter gekomen bent en dat alles weer werkt! 🙂 Je weet ons te vinden als we je ergens mee kunnen helpen.

Reageer