beantwoord

Aanpassing bundel is niet meer terug te draaien

• 11 november 2019
  • 5 reacties
  • 93 keer bekeken

Ik heb mijn bundel per ongeluk aangepast naar 0.

Ik kan het nu niet meer wijzigen in de mijn Telfort app.

en nu?

Admin: Reactie afgesplitst en eigen topic voor aangemaakt

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 19 november 2019, 12:37

Hallo @Phyllis, ik zie dat de collega's van de achterliggende afdeling het hebben bekeken. Helaas kunnen zij het ook niet aanpassen en zal het pas vanaf 8 december gewijzigd kunnen worden. Ze hebben geprobeerd je hierover te bellen, maar ze kregen je niet aan de lijn. Daarop is er een e-mail naar je gestuurd, waar dit ook in staat.

Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +7

Hallo @Phyllis het snelste kun je even bellen met 0900 9596 of Twitteren of Facebooken.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Phyllis, welkom bij ons op het forum. Dat de bundel is gewijzigd is niet jouw bedoeling dus. Ik wil met je meekijken, zou je daarvoor je forumprofiel kunnen aanvullen zodat het bewuste 06-nummer, postcode, huisnummer, naam en geboortedatum van de contracthouder en laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) er staan? Als je daarna hieronder reageert kan ik met je meekijken.

Dag Jasper,

ik heb het ingevuld.

Reputatie 8
Badge +11

Bedankt voor de gegevens @Phyllis. Zo te zien is het abonnement zelf gelijk gebleven maar was het een extra die verwijderd is. Zowel belminuten als  internet zijn uitgezet, ik heb geprobeerd of ik die meteen weer voor je kan activeren maar ik kreeg helaas de melding dat dit maar een keer per factuurperiode gewijzigd kan worden. Daarom heb ik een melding aangemaakt en doorgezet naar de achterliggende afdeling. Zij gaan dit ook voor ons bekijken en zullen contact met je opnemen. Daarna weten we of het nu lukt of dat ook zij gebonden zijn aan de factuurperiode. Ik zal de melding ook volgen, zodat ik je op de hoogte kan houden als er meer bekend is.

Reputatie 8
Badge +11

Hallo @Phyllis, ik zie dat de collega's van de achterliggende afdeling het hebben bekeken. Helaas kunnen zij het ook niet aanpassen en zal het pas vanaf 8 december gewijzigd kunnen worden. Ze hebben geprobeerd je hierover te bellen, maar ze kregen je niet aan de lijn. Daarop is er een e-mail naar je gestuurd, waar dit ook in staat.

Reageer