beantwoord

Aanpak slecht bereik

• 27 januari 2017
  • 1 reactie
  • 187 keer bekeken

Badge
Zie bovenstaande link. Het bereik hier in het dorp is erg slecht. Als je in de tuin zit heb je geen bereik. Nu heeft vodafone een oplossing bedacht dat je dan gratis via de 4G bellen kan zonder dat het ten koste gaat van je belminuten.
Mijn vraag is wanneer levert Telfort dit? oftwel wanneer kunnen we hier ook gebruik van gaan maken, zodat we altijd een goede verbinding hebben op het platteland.
icon

Beste antwoord door Michael 31 januari 2017, 14:06

Hoi Germ,

Ook 'wij' zijn hiermee bezig. Althans, KPN. Dit wordt ook in het stuk gemeld ("....KPN wil volgend jaar deze technologie beschikbaar maken."). Je mag er vanuit gaan dat je dit binnenkort ook bij ons kunt gebruiken. Ik weet dat er nu al upgrades plaatsvinden die dit in de toekomst mogelijk moeten maken.

Wanneer het actief gebruikt kan worden, is nu nog niet bekend, maar dat gaan wij vanzelfsprekend melden zodra we meer weten.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +2
Hoi Germ,

Ook 'wij' zijn hiermee bezig. Althans, KPN. Dit wordt ook in het stuk gemeld ("....KPN wil volgend jaar deze technologie beschikbaar maken."). Je mag er vanuit gaan dat je dit binnenkort ook bij ons kunt gebruiken. Ik weet dat er nu al upgrades plaatsvinden die dit in de toekomst mogelijk moeten maken.

Wanneer het actief gebruikt kan worden, is nu nog niet bekend, maar dat gaan wij vanzelfsprekend melden zodra we meer weten.

Reageer