aanhef nieuwsbrief

  • 29 mei 2012
  • 1 reactie
  • 2105 keer bekeken

Krijg Telfort nieuwsbrief met de vraag of ik al nagedacht heb over het verlengen van mijn abonnement.

Zit al een jaar of 12 bij Telfort, voorheen O2, daarvoor Telfort.

Wordt aangesproken als heer Rhoon terwijl ik mevrouw van Rhoon ben!!!!



hoezo klantvriendelijk??? vind dit een reden om naar een andere operator te gaan, per slot van rekening zijn de aanbiedingen voor een trouwe klant ook niet beter dan andere webwinkels die Telfort aanbieden. Zo graag willen ze je kennelijk niet houden, ze weten na 10 jaar niet eens hoe je heet!

Bah,



H. van Rhoon

1 reactie

Badge +2
@inevanrhoon,

De aanhef is bij het opmaken van de nieuwsbrief per ongeluk bij al onze klanten omgedraaid, waardoor dames als meneer zijn aangesproken en andersom. Uiteraard vinden wij dit voorval ook jammer en bieden wij onze excuses aan voor het nare gevoel dat u hieraan heeft overgehouden.

Daphne

Reageer