beantwoord

Aanbod verlengen

• 1 december 2016
  • 2 reacties
  • 364 keer bekeken

LS,

Al jarenlang ben ik klant van Telfort en heb ik ook elke keer mijn abonnement verlengd.
Nu ben ik aan het rondkijken aangezien ik weer kan gaan verlengen, en zie ik dat de concurrenten goedkopere mogelijkheden aanbieden.
Daarom zou ik graag een scherp aanbod ontvangen, zodat ik toch klant kan blijven van Telfort.
Alvast dank.

Mvg, Katja
icon

Beste antwoord door Leon 1 december 2016, 14:16

Hoi Katja,

Welkom op ons forum!

Het is altijd goed om om je heen te kijken! Ik zorg er graag voor dat je in contact komt met een collega van de juiste afdeling. Stuur mij alsjeblief je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst kun je een belletje verwachten.

Alvast bedankt!
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

2 reacties

Badge +1
Hoi Katja,

Welkom op ons forum!

Het is altijd goed om om je heen te kijken! Ik zorg er graag voor dat je in contact komt met een collega van de juiste afdeling. Stuur mij alsjeblief je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN in een privébericht. Na ontvangst kun je een belletje verwachten.

Alvast bedankt!
Badge +1
Hi katja, aangezien je reactie uitblijft, ga ik er vanuit dat je mijn hulp niet meer nodig hebt. Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op!