beantwoord

Aanbieding voor een verlenging

• 25 maart 2017
  • 6 reacties
  • 808 keer bekeken

Goedendag,
Bij tele 2, via mobiel.nl, kan ik een abonnement nemen, van 2 jaar, met telefoon, voor 11 euro per maand.
Daar krijg ik 1 GB, 100 belminuten en 100 sms voor plus de huawei p9 lite voor.
Ik ben al jaren lid van Telfort en wil eigenlijk niet weg, maar als ik bij jullie een vergelijkbaar abonnement wil, dan kost dat bijna 25 euro.
Kunnen jullie hier iets in betekenen, zodat ik niet over hoef te stappen?
icon

Beste antwoord door Leon 6 april 2017, 18:21

Hoi Dany,

Dat is jammer dat we je niet kunnen bieden waar je op gehoopt had... Het is je goed recht om een andere aanbieder te kiezen. Erg jammer maar niets aan te doen!

In ieder gebal bedankt voor de terugkoppeling!

Hier gaat nu een slotje op.
Bekijk reactie

Reageren op topics is niet meer mogelijk. Heb je een nieuwe vraag? Ga dan naar het KPN Forum.

6 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Je kunt eens kijken op belsimpel.nl want daar kun je het huidige abo ook verlengen bij Telfort + phone en wellicht kom je daar goedkoper uit
Bedankt voor de tip.
Daar kost hij ook meer per maand 🙁
Reputatie 5
Badge +1
Welkom op ons forum Dany,

Dat is inderdaad een heel mooi aanbod! Ik wil je graag laten bellen door een collega van de juiste afdeling. Zij weten precies wat er mogelijk is op het gebied van het verlengen van je abonnement. Stuur me een privébericht met hierin je naam, postcode + huisnummer, e-mailadres, 06-nummer en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Wanneer ik je gegevens binnen heb dan zet ik het verzoek door! 🙂
Reputatie 5
Badge +1
Hi Dany,

Bedankt voor je privéberichtje! Ik heb het verzoek om je te laten bellen uitgezet. Laat je het me hier weten als jullie elkaar hebben gesproken? 🙂
We hebben elkaar gesproken.
De beste aanbieding betekende alsnog maandelijks betalen voor een telefoon.
Ik heb ervoor gekozen om van de aanbieding van Tele2 gebruik te maken.
Reputatie 5
Badge +1
Hoi Dany,

Dat is jammer dat we je niet kunnen bieden waar je op gehoopt had... Het is je goed recht om een andere aanbieder te kiezen. Erg jammer maar niets aan te doen!

In ieder gebal bedankt voor de terugkoppeling!

Hier gaat nu een slotje op.