aan het lijntje gehouden worden

• 4 oktober 2012
  • 3 reacties
  • 1615 keer bekeken

beste mensen,

wie weet dat wanneer je door telfort aan het lijntje gehouden wordt, meerdere malen gebeld heb en de hoorn eropgegooit word,
meerdere klachten aangemaakt heb via telfort en dat hun je er dan niet mee helpen, of je het contract mag laten ontbinden?

telfort heeft mij in juli 2011 aangemeld bij preventel omdat ik een rekening niet betaald zou hebben, dit is ondertussen wel gebeurd, alleen hebben ze de registratie erna niet terug getrokken.In de tussentijd ben ik bijna maandelijks bij een telfort winkel geweest meerdere malen gebeld met de klantenservice en daar kreeg ik iedere x te horen dat de registratie niet vanuit telfort kwam.

nu 16 maanden later zijn we er eindelijk achter gekomen dat het dus via telfort loopt, en krijg ik te horen dat ze niets kunnen doen omdat ze niet weten welke afdeling daar verantwoordelijk voor is, wanneer ik nu bel met telfort krijg ik allemaal lulverhaaltjes te horen over hoe en wat en is mij zelfs verteld dat ik de registratie bij preventel zelf eraf zou moeten halen. (hebben ze een beetje verstand van hoe het werkt dan hadden ze geweten dat het via de klant zelf nooit mogelijk is een registratie te laten verwijderen.) dus dan komt het erop neer dat telfort iets verkeerds doet, en om het op te lossen moet ik dan allerlei dingen gaan doen. Ik denk niet dat de normale gang van zaken is.

met dit alles ben ik niet helemaal blij en ben zelfs bereid een deel te betalen voor wat mn abo waard is maar het liefst wil ik zsm af van deze ***** provider!

dus mijn vraag nu: wat moet ik doen zodat jullie je werk nou eens gaan doen
of hoe kan ik zsm van mn abo afkomen want ik wil er niets meer mee te maken hebben
en het allerbelangrijkste: hoelang gaat het duren voordat jullie je werk wel gaan doen en die registratie erafgehaald gaat worden???

3 reacties

ondertussen weer een dag verder en nog steeds geen moer van telfort vernomen!

wordt steeds blijer met hen
Badge
@amartje,

Ik begrijp dat u hier niet blij van wordt, maar uw houding draagt ook niet echt bij aan snelle oplossing. Uw bericht staat nog niet eens 24 uur op ons forum. Vreemd dat u door ons geregistreerd staat, vermelding wordt automatisch verwijderd nadat de bedragen zijn betaald. Graag laat ik dit verder voor u uitzoeken. Maak in een https:// http://forum.telfort.nl/private.php?do=newpm&u=29381 uw naam, adres, woonplaats, 06-nummer en uw e-mailadres aan mij kenbaar.

Laïla
@laila,

ik vraag me af hoe jou houding zou zijn als je ergens al 16 maanden aan het lijntje gehouden wordt, allerlei verhalen te horen krijgt en niks kan verwachten van je provider waar je al jaren bij zit.

Reageer