beantwoord

7 dagen meerdere annuleringen zonder reden..

• 16 mei 2019
  • 1 reactie
  • 86 keer bekeken

IK probeer al vanaf 10 mei mijn abonnement te verlengen van sim only naar abonnement met telefoon.

Nadat hij eerst 4 dagen op.controlere bleef staan bij bestelstatus, is de bestelling na telefonisch contact met een medewerker geannuleerd en opnieuw aangemaakt.

Dit had echter geen zin, er bleef bij bestelstatus controleren staan. Weer telefonisch contact. Weer geannuleerd en opnieuw aangemaakt... en nu krijg ik een bericht dat het weer geannuleerd is...

Waarom lukt dit niet, en waarom krijg ik alleen een bericht dat de bestelling geannuleerd is zonder enige reden oid?

Dit is alles minst fijn, ik begrijp het niet en aan de telefoon werd ik ook niet veel duidelijker, de medewerkers wisten ook niet wat er was alleen een fout binnen jullie systeem is wat ik als reden kreeg wat hen konden zien.

Ik kan volgens mij telfort app al sinds 1 april verlengen...

Admin: afbeelding verwijderd i.v.m. privacy
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 17 mei 2019, 12:22

Hoi @Aletta1, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je graag wil verlengen met een toestel. Dit gaat echter niet volgens plan. De status blijft niet goed staan. Nu wil je graag weten waarom? Dat kan ik mij goed voorstellen.

Ik zie dat mijn collega hier twee dagen geleden mee bezig is geweest. Om dat je online een order hebt geplaatst en in de winkel loopt de order niet goed door. De laatste order, die van gisteren lijkt niet helemaal goed te lopen op het moment. Maar deze wordt wel in de gaten gehouden of deze nu goed gaat. Je krijgt hier nog meer informatie over.
Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11
Hoi @Aletta1, wat leuk dat je ons Forum hebt gevonden. Ik lees dat je graag wil verlengen met een toestel. Dit gaat echter niet volgens plan. De status blijft niet goed staan. Nu wil je graag weten waarom? Dat kan ik mij goed voorstellen.

Ik zie dat mijn collega hier twee dagen geleden mee bezig is geweest. Om dat je online een order hebt geplaatst en in de winkel loopt de order niet goed door. De laatste order, die van gisteren lijkt niet helemaal goed te lopen op het moment. Maar deze wordt wel in de gaten gehouden of deze nu goed gaat. Je krijgt hier nog meer informatie over.

Reageer