beantwoord

4x mobiel abonnement opgezegd maar wordt niets mee gedaan

• 14 april 2018
  • 5 reacties
  • 202 keer bekeken

Ik ben op 11 januari verhuisd naar het buitenland en heb ruim van tevoren een opzegbrief gestuurd. Dat had geen resultaat dus heb ik vervolgens nog 3 keer een brief gestuurd per post, met bewijs van emigratie. Zelfs toen ik al in het buitenland zat, heb ik NOGMAALS een brief gestuurd. Telfort, wanneer krijg ik nu een een bevestiging dat mijn mobiele abonnement is beeindigd per eind februari 2018? Op "mijn telfort" blijft mijn abonnement maar doorlopen! Mijn geduld is inmiddels meer dan op. Ik wil een bevestiging dat u dit in orde gaat maken en ik ga zeker niet voor de 5e maal een brief schrijven of NOGMAALS peperduur bellen.
icon

Beste antwoord door Stephen 16 april 2018, 20:37

Hallo Dirk, welkom op het forum! Wat vervelend dat het opzeggen zo moeilijk gaat. Ik zie dat er vanochtend contact is geweest. Je ontvangt deze week de bevestiging. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je.
Bekijk reactie

5 reacties

Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dirk, welkom op het forum! Wat vervelend dat het opzeggen zo moeilijk gaat. Ik zie dat er vanochtend contact is geweest. Je ontvangt deze week de bevestiging. Mocht dit niet het geval zijn dan hoor ik het graag van je.
Goede morgen Stephen, Nou hier ben ik weer 😞 nog steeds geen bevestiging van mijn opzegging.
Via de chat werd me verteld dat er nog een rekening open staat maar dat kan helemaal niet want de opzegging had al op 11 februari gedaan moeten wezen en ik zelfs nog in maart betaald, dus meer dan had gemoeten.
Ik wil graag de opzegging van mijn abonnement bij telfort en ik blijf lastig vallen zolang ik deze niet heb.
. De eerdere correspondentie heb ik natuurlijk uitgeprint en zal ik zo nodig ook als bewijs gebruiken met de opgestuurde documenten erbij.
Ik wil niet rot doen maar ze geven mij geen andere optie om het op die manier te doen.
Ik woon in Portugal en ik wens geen loonbeslag ofzo want dan zal ik Lemos Dekker advocados (zie website) in de arm nemen uit principe om de zaak te slechten. Ik hoop dat de zaak netjes word opgelost zodat dit niet nodig zal zijn. Groet Dirk Viegas van der Linden
Ik zou het mail adres en 06 nummer van dit openbare forum verwijderen.
Als webcare prive info nodig heeft vragen ze daar wel om in een pb.
Post wijzigen kan tot uur na plaatsing via 3 puntjes rechts onder je post, optie "bewerk"
Reputatie 8
Badge +16
Hallo Dirk, het is jammer dat je de bevestiging nog steeds niet hebt ontvangen. Ik heb mijn collega's zojuist een reminder gestuurd.
Binnen vier dagen verwacht ik een terugkoppeling hierover en dan zal ik je laten weten wanneer de bevestiging wordt verstuurd.
In de tussentijd kun je mij gerust benaderen voor vragen of opmerkingen. Ik heb er alle vertrouwen in dat het goed gaat komen.
Reputatie 8
Badge +16
Beste Dirk, je abonnement is per 3 mei 2018 opgezegd. De bevestiging is per mail gestuurd. Heb je deze ontvangen?
De abonnementskosten tussen 11 februari en 3 mei en de afkoopsom worden gecorriogeerd. De slotnota zal je rond 2 juni ontvangen.
Indien je nog vragen of opmerkingen hebt dan zie ik deze graag tegemoet.

Reageer