4g van Telfort

• 24 maart 2014
  • 48 reacties
  • 3855 keer bekeken

Toon het eerste bericht
Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

48 reacties

Badge +2
Dat de R van Roaming aan staat is niet gek. Op sommige toestellen wordt de R weergegeven ipv 3G/4G. Dit omdat Telfort gebruik maakt van het netwerk van een ander, namelijk KPN. Dat de R er staat betekent overigens niet dat je geen 4G hebt.
Reputatie 1
klaar hoor gewoon 4g te staan geen roaming klaar punt ik kent sreenshoten maken van mij toestel en van mij maat kijken we waar 4g is roaming van ander netwerk internet weg halen is gewoon simpel alles moet op de shop van telfort laten ze mij in gratis in huren dan gaat alles veel beter lopen dan dat roaming gezeik af en ze vergeten de instellingen opvragen van 4g knop op zij te zetten handmatig dan nog hoor je geen roaming te hebben je sony hebt of samsung maakt niet uit hoor gewoon 4g logo te staan LTE 4G te staan
Reputatie 1
klaar hoor gewoon 4g te staan geen roaming klaar punt ik kent sreenshoten maken van mij toestel en van mij maat kijken we waar 4g is roaming van ander netwerk internet weg halen is gewoon simpel alles moet op de shop van telfort laten ze mij in gratis in huren dan gaat alles veel beter lopen dan dat roaming gezeik af en ze vergeten de instellingen opvragen van 4g knop op zij te zetten handmatig dan nog hoor je geen roaming te hebben je sony hebt of samsung maakt niet uit hoor gewoon 4g logo te staan LTE 4G te staan en ik klaag door omdat er technisch niet klopt in de instellingen in de system van telfort de logo staan er gewoon de omschakeling moet je kennen zien je geen 4g hebt dan je gebruikt maakt van 4g of 3g dan weet iedreen gewoon wat de kwaliteit is
Badge +2
Helaas, het verschilt wel degelijk per toestel of er Roaming staat of niet. Als die vriend van jou een andere provider heeft kan het inderdaad zijn dat hij dat niet ziet, omdat die provider geen gebruik maakt van roaming. Neemt niet weg dat je gewoon 4G kan hebben en het toestel toch de R laat zien ipv 4G.
Reputatie 1
Nou zou je te kijk, zetten hebt over 2 sony z2 en ook Samsung hebt zat testen gedaan en degelijk wel er hoor gewoon 4g te staan je hoefd mij geen apen Citroën verkopen ik zit zelf ook in de techniek en ga mij die informatie niet duilijk maken wat technology techniek is
Reputatie 1
Zal sreenshot laten, zien je hoefd mij niet verdedigen dat doe ik zelf wel morgen gaat de techenise dients alles veranderen geloof mij
Badge +2
Succes ermee, als dat je houding is tov mensen die met je mee denken is volgens jou vast de hele wereld tegen je. Hoe iets werkt heeft altijd met meerdere factoren te maken... Succes ermee betweter!
Reputatie 1
Mee denken is het niet weet jij van telfort bent denkt eens zelf normaal ik hebt niemand tegen me jouw dome gelul hoefd ik niet aan te horen iedereen normalen hersens hebt denkt jij meteen ligt aan de telefoon Nee het ligt aan de netwerk instellingen bij de provider klaar wordt gewoon gerit zooitje hebt de alle testen uit gevoerd je hersens hebt gebruikt ze a ik bent technische jouw verhaal klopt niet ook dit ook je groter telefoon neemt hebt je meer data nodig das dom gelul in de winkel Nee het komt binnen het zelfde verbinding ligt aan welke bestand voormaat
Badge +2
Ik reageer niet namens Telfort. Succes ermee. Gezien je schrijf stijl snap ik waarom werken moeite hebben elkaar te begrijpen...
Reputatie 1
dan luister ik helemaal niet naar jouw je kent spelen voor telfort dat boeit me geen donder ik bent face tot face a ik krijgt je in de hoek met een cross test b het is al lang bekent waar de fout ligt je denkt met je dome gelul even mij in te pakken hebt jij echt mis jij nu krabbelt jij terug ik kent morgen ook even vragen ze jouw kennen dan kent je een ander vak uit oefenen niemand magt van uit de winkel in de computer waar de signalen opgelost word de techinse dients gaat komen 4g is net uit ik weet de maximale van de sony z2 hebt hier sony z2 2 maal en een samsung s3 en samsung s5 en een samsung note 2 2 maal gaat jij welke allemaal 4g aan kent ik ga jouw in de hoek zetten gozuh
al moet ik defect telefoon filmen wat kapot is ik weet de zwakte van een samsung ook dan zal ik jouw eens zien op rapport hoe ze telefoon willen maken wat het is heel simpel samsung is in begin goed
dan komt je achter de feiten reparatie is gewoon verkeerd gehandeld
Reputatie 1
MORGEN REGEAR IK HIER EERLIJK DE ANTWOORD TUSSEN HALF 5 EN 7 UUR GAAN ZE MIJ HELPEN GAAN WIJ ZIEN DE LOGO,S VOOR KOMT DE 4G EN ZAL JOUW VERTELLEN GOZUH IK TECHISCH FOUTEN GEVONDEN HEBT WAT TELFORT MIJ ZEKKERS DANKBAAR OP KENT ZIJN MIJ GAAT HET OM DE KWALITEIT DAAR TEGEN OVER WEEGT HEEL WAT
Reputatie 8
Badge +15
MORGEN REGEAR IK HIER EERLIJK DE ANTWOORD TUSSEN HALF 5 EN 7 UUR GAAN ZE MIJ HELPEN GAAN WIJ ZIEN DE LOGO,S VOOR KOMT DE 4G EN ZAL JOUW VERTELLEN GOZUH IK TECHISCH FOUTEN GEVONDEN HEBT WAT TELFORT MIJ ZEKKERS DANKBAAR OP KENT ZIJN MIJ GAAT HET OM DE KWALITEIT DAAR TEGEN OVER WEEGT HEEL WAT

Hey Gozur.... Let je beetje op je schrijfwijze? Berichten in HOOFDLETTERS zijn niet toegestaan. Dit komt over als schreeuwen en is niet toegestaan op forums. Dank u :)

Misschien is dit wat duidelijker voor je....
Telfort heeft geen eigen netwerk en dat noemen ze een virtuele provider.
Telfort klanten hebben toegang tot het KPN netwerk. Toestellen zien dat als roaming. De officiële benaming van dit type roaming is 'national roaming'.

Wil je dit verandert hebben dan zal er in de firmware van Android aanpassingen gedaan moeten worden. Zolang toestellen niet weten dat KPN het thuisnetwerk is van Telfort dan zal je de roaming situatie altijd blijven houden.
Toestellen dienen dan te herkennen dat MCC 204 en MNC (Mobile Netwerk Code) 12 ook als thuisnetwerk gezien mogen worden. De MNC is het belangrijkst. Daar herkent het toestel mee welke provider het is. KPN heeft zelf 08. In combinatie met een Mobile Country Code (MCC) om een mobiel netwerkoperator uniek te identificeren. Providers gebruiken dit zelf natuurlijk voor verwerking van gegevens in de HLR.

Een netwerkinstelling aanpassen zal dus niet echt gaan werken. De aanpassing is overigens wel gedaan anders hadden Telfort klanten problemen met het netwerk. ;)

Dit is maar een beknopte uitleg. Technisch is het nog veel ingewikkelder. 🙂
Reputatie 1
Koffiemok dit nieuws weet ik al hebt aan dit nix zit in de techniek voor de roaming moet gewoon uit gewoon regelrecht het is al bekent bij telfort ik spreekt ze morgen aardig je wil helpen ik leid mij beleid telfort hebt ook ze fouten zo hebt iedereen ze fouten nu kenen ze beter van de roaming af
Reputatie 1
schreeuwen is ook nodig kofiemok welke taal is voor jouw niet duilijk 3g 4g moet zichtbaar zijn om de kwaliteit te laten zien rest is ingewikkeld ja heel erg dus niet koffiemok is gewoon feiten hebt ik al vast de technische dients magt komen geen probleem laten ze telfort ontvangtsbeheer uit handen geven aan kpn dan is die lelijk roaming er af waarom kent ander dochter bedrijven wel de alles in order hebben zie hier hi die moet toch ook roaming hebben nee rest gewoon kwaliteit te laten zien ik hebt hier zo door meet app programma geen ontvangst ook telfort instellingen kloppen onderhand ook niet zet de dragen ....... ik ga het door geven aan telfort ik wil daar wel aan de bak ga er hoop veranderen veiligheid en kwaliteit beter bereikbaarheid
Reputatie 1
koffiemok ga mij niet uitleggen wat andriod is en beschouw me niet dom ik weet heel prima met andriod om te gaan raar heh klinkt gek hebt theorie bewezen gek heh koffiemok wakker worden je kent niet in mij omstandig heden kijken het is privay dat gaat je ook nix aan je kent dit of dat zeggen ik weet heel prima alles te orderen voor jouw einde onderwerp ik
Reputatie 4
Badge +3
@PiErRaAtJuH,

Welkom op ons forum.

Om meteen met de deur in huis te vallen; neem onze huisregels eens door. Er zijn andere leden welke je proberen te helpen naar het vinden van de oplossing, houd het dus netjes.

Als je in een privébericht je 06-nummer, e-mailadres, postcode en huisnummer doorgeeft, zal ik je klacht doorsturen en zorg ik dat er contact met je opgenomen wordt.

Henk
Badge +2
Wellicht kan dit topic voor de leesbaarheid daarna op slot...
Reputatie 1
hallo ik wordt geholpen door oficeele weg en niet via amateurtjes en ook somigen kennen mij niet mij helpen hoe aardig het is ik krijgt ander informatie er in de system wat niet klopt er wordt gerotzooid in de system niet door mij de cross test de omschakeling van gebied zone van 4g naar 3g is snel terug schakeling is bagger 1maal die verbinding tot stand blijft is het top en snel 1 maal ik op 4g zit vind ik het goed ik vind gewoon eerlijkheid goed moet zijn zegt niet ander klanten last hebt das voor telfort maar ik weet van mij eigen veel technisch ook van beveiliging ook en netwerk op zetten weet ik ook probleem moet via de technische dients opgelost worden het is ook beter imago ik hebt een iedeei roaming via app laten draaien de terugschakeling goed draai samen hang om terug schakeling te verkomen je hebt gebieden 4g uit gaat naar de 3g terug schakeling moet soepelen lopen zo cross test hebt ik zelf uitgevoerd helaas zo app is er niet das meer handigen een 4g in de standbij gaat er geen 4g signaal is of 3g de switch goed loopt veders bedankt er nu meer naar gekeken wordt
Reputatie 1
ik hebt contact gelegt de fout weet ik weet ik de kwaliteit servers test gehad hebt dus bent 2 keer goed geholpen door sony dus hebt probleem daar ook neer gelegt de omschakeling van de 4g zal snel antwoord krijgen ze hebben mij gevens morgen bent ik de eerste bij cross check van de update van mij part in samen werking van telfort als het probleem opgelost word ik weet namelijk 1 ding sony z2 kent wereld wijd goede signaal ontvangen het bellen is helder de 4g terug schakel modus heel traag gaat gaan we zien waar de fout ligt er moet een app apart ontworpen worden die word beheerd door telfort die de telefoon aanstuur van uit een moeder bedrijf die 4gversterkt bij 4g versneller 🆒imei nummer is bekent zal morgen even druk zetten bij sony gaan ze in samen werking de servers is goed bij sony bij een update van z2 ook met walkman app ook goed binnen 3 uur tijd wordt je update in elkaar gezet dus zal ik vragen
Reputatie 1
ik hebt contact gelegt de fout weet ik weet ik de kwaliteit servers test gehad hebt dus bent 2 keer goed geholpen door sony dus hebt probleem daar ook neer gelegt de omschakeling van de 4g zal snel antwoord krijgen ze hebben mij gevens morgen bent ik de eerste bij cross check van de update van mij part in samen werking van telfort als het probleem opgelost word ik weet namelijk 1 ding sony z2 kent wereld wijd goede signaal ontvangen het bellen is helder de 4g terug schakel modus heel traag gaat gaan we zien waar de fout ligt er moet een app apart ontworpen worden die word beheerd door telfort die de telefoon aanstuur van uit een moeder bedrijf die 4g versterkt bij 4g versneller 🆒 fout legt ik nu bij 2 neer ze hebben mij imei gevens
Reputatie 1
@PiErRaAtJuH,

Welkom op ons forum.

Om meteen met de deur in huis te vallen; neem onze huisregels eens door. Er zijn andere leden welke je proberen te helpen naar het vinden van de oplossing, houd het dus netjes.

Als je in een privébericht je 06-nummer, e-mailadres, postcode en huisnummer doorgeeft, zal ik je klacht doorsturen en zorg ik dat er contact met je opgenomen wordt. wordt geholpen mb hebt ik aangepast om hoog de telefoon hebt kwaliteit test gehad hebt sticker staat je in de winkel looptje je toch niet buiten om bereik testen dan weetje zelf toch er iets niet goed is ja ok ik wadeer dat tot zo ver je met terug schakel modus te maken hebt dus hier onder belage gaan we oordelen hier uit mij gaat om eerlijkheid je hebt ook telfort medewerkers die servers beter kent doen dan blind aanvallen callcenter zou beter werken in een app voor vasten klanten en roaming app je hand matig en het van zelf de modus bepaald van uit telfort je 3g 4g aan stuurt ik weet eerlijkgezegd de 4g aan is 1maal het op en top is terug schakel server is rot appel dus legt ik het even neer bij 2 oorzaaken of de schakel modus wil je informatie delen zijn meer klanten die dit opgelost wil

Henk
Reputatie 1
hebt de technis raport bekent de probleem weet ik waar dat legt zou nu meer druk willlen leggen ik magt hardetaal gebruiken dan en de support van sony hebt ik ook neemt contact op met de klanten servers en houd in ik 1 van 2 gesproken hebt fout is dat weet ik iedergeval hebt ik gelijk wat ik dacht op welke moment houd ik voor mij omdat ik de druk van 2 kante omlaagt drukte ik nog de fout willen toekenen maar weet heel diep ik bent niet verkeerd ik hebt suporten onder druk gezet op 2 slime wijzigen manier omdat ik weet ik van 2 kante goed geholpen wordt ik wil niemand afvallen wil dit probleem even opgelost word in de privé en niet in de openbaar zou mij tenminste niet schamen omdat 1 deel gewoon privé thuis hoor en klanten gevens legt ik ook niet bloot dus zou zeggen komt maar op 1 van de 2 is verkeerd ik legt probleem neer.... in het privé ze weten wie ik bent de onderzoek rapport hebt ik bij de hand
Reputatie 1
merkt ze bezig zijn om mij kwaliteit verbeteren hebt op locatie al de upload ook op 17 mbps snelheid gehaald en download 22 mbps ik zie uit oog schatig het veel beter zou gaan zou graag de technisch dients willen spreken veders nog om omschakeling verbeterd kent worden van 3g naar 4g en hebt ook gezien uit dochter bedrijven ze software hebben apart in meer instellingen bij mobielen instellingen wat aan de provider gekoppeld is aan de software van extern die opsammen hang de netwerk kent verbeter soepel loopt graag dringend contact :?!!!