beantwoord

4G snelheid Telfort / KPN

• 9 oktober 2019
  • 7 reacties
  • 217 keer bekeken

Reputatie 1
Hallo,

Ik had van Telfort een vrijblijvende aanbieding gehad voor mijn mobiele abonnementen te verlengen, voor de zekerheid de kosten bij KPN ook nagekeken en daar zijn ze beduidend duurder.

Bij KPN lees ik echter wel dat de internetsnelheid sneller is maar ik heb geen idee of deze snelheid goed te merken is of dat het verwaarloosbaar is. Misschien hebben jullie hier ervaring mee?

Wil best iets meer betalen maar als de verschillen zo klein zijn bespaar ik liever op de kosten.

Alvast bedankt !
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 10 oktober 2019, 15:04

Hoi @shoutje, je hebt een aanbieding gekregen. Nu ben je de snelheden aan het vergelijken. Telfort gaat inderdaad op 4G tot 150 Mbit/s. KPN kan op 4G+ tot 225 Mbits. Let er wel op dat dit maximale snelheden zijn. Gemiddeld is dit lager en is het dus te verwaarlozen. Je hoeft dus niet over zoals JanD aangeeft. De keuze is aan jou. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +7
Hallo @shoutje , als je mobiele abo door verlengen duurder wordt zou ik niet verlengen en gewoon bij Telfort blijven.
Zowel bij Telfort als bij KPN heb je 4G tot je beschikking op een geschikte telefoon, daar bestaan geen verschillende 4G snelheden bij beide providers, het is 1 KPN-netwerk.
Reputatie 1
Bedankt JanD,

Ik had ergens gelezen dat KPN 225 Mbps en Telfort 150 Mbps downloadsnelheid had, daarom deze vraag. Maar nu begrijp ik van je dat de snelheid gelijk is dus kan ik beter bij Telfort blijven.
Reputatie 8
Badge +11
Hoi @shoutje, je hebt een aanbieding gekregen. Nu ben je de snelheden aan het vergelijken. Telfort gaat inderdaad op 4G tot 150 Mbit/s. KPN kan op 4G+ tot 225 Mbits. Let er wel op dat dit maximale snelheden zijn. Gemiddeld is dit lager en is het dus te verwaarlozen. Je hoeft dus niet over zoals JanD aangeeft. De keuze is aan jou. Mochten we nog iets voor je kunnen betekenen, dan horen wij dat graag.
Reputatie 8
Badge +7
Hallo @shoutje , om met 4G+ te kunnen werken moet je daarvoor ook wel een geschikt toestel hebben.
Dit als aanvulling op het antwoord van de Telfort-moderator.
Met een Telfort sim is 4G+ ook mogelijk.
Dit zijn de op dit moment gemeten snelheden via 4G+

Reputatie 1
Bedankt allemaal, gewoon bij Telfort blijven dus !
Reputatie 8
Badge +11
Leuk @shoutje! 🙂

Reageer