beantwoord

3G werkt niet sinds nieuwe sim kaart.

  • 6 april 2016
  • 7 reacties
  • 477 keer bekeken

Hallo, ik heb afgelopen week een nieuwe simkaart ontvangen, geactiveerd, in m'n telefoon gestopt enz. maar.. mijn 3G werkt niet :(
Hoe kan ik dit oplossen? Ik heb ook geprobeerd om het via toestelhulp te doen maar ook dit hielp niet.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 7 april 2016, 07:44

Dan lijkt je simkaart defect.
Je kan bij een Telfortwinkel een nieuwe halen of via Mijntelfort een nieue bestellen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm
Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +17
Welk toestel heb je
Welk toestel heb je

m4 aqua van sony
Reputatie 8
Badge +17
Heb je het toestel al uit-en weer aangezet nadat je alle stappen van toestelhulp hebt doorgenomen

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/manufacturer/sony/device/xperia-m4-aqua-e2303

Als je inlogt in mijn Telfort mobiel staat er dan ook dat je een internet bundel hebt
Heb je het toestel al uit-en weer aangezet nadat je alle stappen van toestelhulp hebt doorgenomen

https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/toestelhulp-mobiel.htm#/manufacturer/sony/device/xperia-m4-aqua-e2303

Als je inlogt in mijn Telfort mobiel staat er dan ook dat je een internet bundel hebt


Ja en ja
Reputatie 8
Badge +17
heb je ook de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te proberen
Ja maar ook daar werkt het niet
Dan lijkt je simkaart defect.
Je kan bij een Telfortwinkel een nieuwe halen of via Mijntelfort een nieue bestellen.
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/vervangende-simkaart-aanvragen.htm

Reageer