3 abonnementen onder 1 dak

• 5 juli 2018
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Ik vroeg mijn af of Telfort korting geeft als drie gezinsleden alle drie een Telfort abonnement hebben?
Wie weet hoe dat zit en hoe je dit evt. kunt regelen??
Dank

1 reactie

Reputatie 3
Badge +4
Hi Arjanh,

Welkom op het forum! Wat leuk dat je deze vraag stelt 🙂 Wanneer er drie gezinsleden gebruik maken van een mobiel Telfort abonnement en er op dat adres ook een thuis abonnement actief is, komen alle gezinsleden in aanmerking voor Combivoordeel. Wanneer dit het geval is, krijgen alle gezinsleden dubbele data op hun mobiele abonnement. Je kunt op de website alles lezen over Combivoordeel. Ook kun je via de website een abonnement afsluiten, zodat je alles rustig thuis kan doornemen en kunt bekijken welke mogelijkheden er zijn.
Helaas kan ik geen abonnement voor je afsluiten via het forum. Wanneer je nog meer wilt weten over wat voor jou en je familie interessant is, kun je ook altijd even contact opnemen met een van mijn collega's, via verschillende kanalen. Zij kunnen dit ook direct voor je in orde maken. Laat je het me weten als je nog meer informatie nodig hebt? Ik denk graag met je mee!

Reageer