beantwoord

2x sim only verlengen

• 14 juli 2016
  • 9 reacties
  • 633 keer bekeken

Reputatie 6
Badge +7
Ik heb al voor 2 nummers sim ony verlengd maar is nog niet uitgevoerd maar nu zie ik dat jullie daar een nog mooiere aanbieding voor hebben is het mogelijk die nog om te zetten naar het nieuwste sim only abbo ?

Nu krijg ik op 2 nummers 1200 mb en 325 minuten terwijl je nu dus 1400 en 350 minuten voor hetzelfde geld krijg. (met combivoordeel)
is het nog mogelijk dit dus om te zetten ?
icon

Beste antwoord door cobus 19 juli 2016, 15:35

Alles is zoals ik gewend ben bij telfort netjes geregeld en ben een zeer tevreden klant (was ik al)
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 8
Badge +18
Wellicht dat Webcare nog iets voor je kan regelen Cobus die reageren zodra je aan de beurt bent
Reputatie 6
Badge +7
Het moet ook niet want heb het zelf toen aangevraagd en akkoord gegeven, maar als het kan zou het mooi meegenomen zijn.
Reputatie 8
Badge +15
Bij een online of telefonisch heb je 2 weken bedenktijd. Zit he nog in de 2 weken dan kan je de bestelling nog aanpassen.
Badge +1
Hoi Cobus, stuur mij de telefoonnummers waar het om gaat in een privébericht dan kijk ik na ontvangst wat ik voor je kan betekenen. Zet er alsjeblieft voor de volledigheid ook je postcode en huisnummer bij. Dankjewel! 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Heb een pb verstuurd.
Badge +1
Hoi Cobus, we hebben contact gehad per privébericht, dank daarvoor! Je zal gebeld gaan worden door mijn collega. Laat je hier nog weten als jullie elkaar gesproken hebben? 🙂
Reputatie 6
Badge +7
Alles is zoals ik gewend ben bij telfort netjes geregeld en ben een zeer tevreden klant (was ik al)
Reputatie 8
Badge +18
Top Cobus
Badge +1
Hi Cobus, helemaal top! Wat fijn dat het geregeld is! :D

Mocht je nog iets kwijt willen, laat je dit dan weten in een nieuw topic?

Hier gaat nu een slotje op.

P.S. Mag ik je tot slot nog vragen om feedback te geven op hoe je mijn hulp hebt ervaren? Doe dat dan alsjeblieft hier of knip en plak de link in mijn handtekening in de adresbalk van je browser. Alvast bedankt! 🙂