beantwoord

2e SIM card voor tablet

• 14 juli 2015
  • 3 reacties
  • 1048 keer bekeken

Beste mede forumers en Telfort,

Ik heb al een abbo voor mijn mobile telefoon, nu heb ik een tablet met 3g optie en wil ik hier alleen een databundel voor hebben.
is dit mogelijk om dit online af te sluiten wand ik zie die optie er niet meer bij staan.

Of moet ik hier voor naar de winkel?

Bedankt.
Lars314
icon

Beste antwoord door Koffiemok 14 juli 2015, 22:43

Telfort heeft alleen abonnementen waarbij je een belbundel moet nemen. Een data only abonnement met alleen een internetbundel is niet mogelijk.

Misschien is het een idee om je databundel van je mobiel te verhogen. Je kan dan je toestel instellen als hotspot. Dit doe ik altijd als ik mijn iPad mee neem.
Bekijk reactie

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Telfort heeft alleen abonnementen waarbij je een belbundel moet nemen. Een data only abonnement met alleen een internetbundel is niet mogelijk.

Misschien is het een idee om je databundel van je mobiel te verhogen. Je kan dan je toestel instellen als hotspot. Dit doe ik altijd als ik mijn iPad mee neem.
Oke bedankt voor je reactie.
ik heb al een 2GB abbo voor me telefoon, dus daar kan ik wel gebruik van maken.
Reputatie 8
Badge +15
2GB is prima! Ik heb zelf 1GB en heb er vaak voldoende aan. Soms niet want hou er rekening mee dat er dan 2 of meer apparaten gebruik maken van dezelfde internetverbinding. Dit kost meer MB's.

Reageer