2e factuur klopt niet.

  • 14 februari 2017
  • 3 reacties
  • 43 keer bekeken

Beste Telfort medewerker.

De 2e factuur van ons nieuwe sim only abonnement klopt niet.
Er wordt 2 maanden berekend (januari en februari)
Het sim only abonnement is € 12,50 per maand maar er wordt € 29,... op de factuur gezet.
Ten eerste is er op de 1e factuur al abonnement van januari afgeschreven en de aansluitkosten.
Ten tweede is 2x € 12,50 bij mij € 25,00 en geen € 29,...

Kunt u mij berichten wat hier fout gaat?

Groet
W de Feijter

3 reacties

Reputatie 8
Badge +15
Heb je al in de specificatie gekeken of er extra verbruikerskosten zijn? Die vind je op pagina 3 (zo uit mijn hoofd).
Ja zeker. Dat was het eerste wat ik heb bekeken.

Er zijn geen extra kosten. Dus daarom is het ook zo vreemd.
Reputatie 8
Badge +15
Als je bij toelichting abonnementskosten kijkt. Zie je daar 29 euro staan?
Ja? Kijk dan eens verder op de pagina. Daar zie je een kopje toelichting "promoties en kortingen". Daar vind je de kortingen op de abonnementen. Je herkent het door een - teken voor het bedrag. Kortingen staan altijd apart vermeld.

Reageer