2 suggesties dat mischien meer mensen klant willen worden van telfort...

• 11 juni 2012
  • 3 reacties
  • 1359 keer bekeken

Of deze suggesties worden aangenomen weet ik niet. Maar ik kan je alvast vertellen dat je hier veel eerlijker van wordt als provider.

1. Als klant kan je helaas niet je abbonement omlaag aanpassen wat wel bij kpn het geval is. Want stel je voor dat je mischien die maand iets minder belt smst of internet! Dan zou het wel handig zijn dat je het abbonement lager kan aanpassen

2. Dat na 10 minuten gratis bellen moet afgeschaft worden. En dat het dan per seconde wordt uitgerekend! Want een minuut van 3:02 minuten wordt al gauw 4 minuten! En stelt u zich voor dat het per seconde wordt afgerekend en het is 20 cent per minuut. Dan betaal ik bij 1:01 minuten gewoon 21 cent!

De webcare zal vast denken van: 'maar zo kunnen we niet veel geld verdienen'

Geloof me.... Als je als provider eerlijk bent tegenover de klanten dan komen er juist meer klanten binnen! En uiteindelijk wordt er goed geld verdient! 😉

3 reacties

Wees gewoon eerlijk webcare. Dit is echt niet om iets voor je te schamen dit maakt je als provider veel eerlijker! Het is niet vaak genoeg te zeggen!
Denk hier maar heel goed over na! En laat het me dan a.u.b weten wat jullie ervan vinden! 😉
Er zullen ongetwijfeld discussies hierover geweest zijn binnen Telfort zelf,
ze hebben ervoor gekozen om het zo te doen, ik denk niet dat dat gaat veranderen.

Reageer