beantwoord

2 Sim Only abonnementen omzetten naar abonnementen met toestel

• 23 oktober 2019
  • 1 reactie
  • 63 keer bekeken

Reputatie 1

Ik heb voor mijn kinderen allebei een sim only abonnement, deze wil ik om gaan zetten in een abonnement met toestel.  ( deze betalen ze zelf aan mij) nu is mijn vraag, er is natuurlijk een budget, en dat komt dan bijvoorbeeld uit op 12 euro per maand voor het toestel. Maar als ik het dan voor mijn andere kind aanvraag, heb ik dan mn maximum bereikt of hoe werkt dat. ( hoop dat jullie mijn vraag snappen.)

groetjes Danielle

icon

Beste antwoord door Alexandra - Telfort 24 oktober 2019, 18:58

Hoi @Daniëlle1981, ik begrijp dat je beide kinderen een nieuw toestel nodig hebben. Goed dat je je hierin verdiept, ik help je graag op weg.

Ik vermoed dat je bedoelt dat je qua bedrag onder de BKR registratie wilt blijven, heb ik het zo goed begrepen? Op deze pagina staat meer informatie over een telefoon op afbetaling en (geen) BKR registratie. Als je voor beide abonnementen een toestel van maximaal €250 kiest, dan wordt dit niet bij BKR geregistreerd.

Ik hoor graag of dit je vraag beantwoordt en laat het ook gerust weten mocht je andere vragen hebben.

Bekijk reactie

1 reactie

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Daniëlle1981, ik begrijp dat je beide kinderen een nieuw toestel nodig hebben. Goed dat je je hierin verdiept, ik help je graag op weg.

Ik vermoed dat je bedoelt dat je qua bedrag onder de BKR registratie wilt blijven, heb ik het zo goed begrepen? Op deze pagina staat meer informatie over een telefoon op afbetaling en (geen) BKR registratie. Als je voor beide abonnementen een toestel van maximaal €250 kiest, dan wordt dit niet bij BKR geregistreerd.

Ik hoor graag of dit je vraag beantwoordt en laat het ook gerust weten mocht je andere vragen hebben.

Reageer