beantwoord

2 datums nummerbehoud

• 7 november 2016
  • 4 reacties
  • 513 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik heb een sim only abonnement aangevraagd met nummer behoud, vanaf een Kruitvat helder abonnement,
ik heb 11-11-2016 als wensdatum opgegeven, echter staat er op de overeenkomst en in mijn Telfort 2-1-2017?
Wanneer hoor ik of het nummer 11-11-2016 overgaat naar Telfort?
Mijn bestelnummer is 1611035706

Alvast bedankt,
icon

Beste antwoord door Marissa - Telfort 9 november 2016, 12:43

Hey Jan V,

Dankjewel voor het toesturen van je gegevens.
Ik heb het voor je nagekeken en het nummerbehoud is goedgekeurd. 🙂 Het nummer zal per 11 November 2016 geporteerd worden. Je ontvangt op deze dag verschillende smsjes die je hierover op de hoogte houden.
Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 1
Badge +1
Hey Jan V,

Leuk om te horen dat je een abonnement bij ons hebt afgesloten! :)
Deze datum in de brief is een willekeurige datum, deze brieven worden vaak al verstuurd voor je huidige provider ons een goedkeuring hebben gegeven. Als je me
je gegevens: 06-nummer, postcode+huisnummer en laatste 3 cijfers van het rekeningnummer waar wij op incasseren, toe zou willen sturen in een privébericht, kan ik voor je in het systeem nakijken wat de status van je nummerbehoud is en wat Kruidvat als porteerdatum aan ons heeft doorgegeven.

Ik hoor het graag van je! 🙂
Reputatie 1
Badge +1
Hey Jan V,

Ik heb het voor je nagekeken en het nummerbehoud is goedgekeurd. 🙂 Het nummer zal per 11 November 2016 geporteerd worden. Je ontvangt op deze dag verschillende smsjes die je hierover op de hoogte houden.
Hey Jan V,

Hoi Marissa,

Dat is heel fijn,en ontzettend bedankt voor het nakijken! :)

groetjes Jan
Reputatie 1
Badge +1
Hey Jan V,

Ontzettend graag gedaan! :)
Welkom bij Telfort! :)

Vriendelijke groetjes Marissa.