16GB MicroSD cadeau verlopen Galaxy SII

• 5 augustus 2012
  • 3 reacties
  • 2198 keer bekeken

Reputatie 1
Beste,

Gisteren met verlening de Samsung Galaxy SII gehaald bij de Telfort winkel. Daar werd me verzekerd dat ik via samsung een 16gb card cadeau krijg zoals ook op de doos van het toestel staat. Nu wil ik dit net gaan doen, blijkt dat deze actie tot 15 juli 2012 was!!! Wat is dit voor een onzin? Ik neem aan dat Telfort mij deze card op gaat sturen?

Groet vd Lee

3 reacties

Ik heb hetzelfde probleem! In November 2012 ben ik overgestapt op Telfort en heb ik een abo genomen op de Galaxy S2 en er stond duidelijk bij (ook op de doos) dat ik een MicroSD van 16 GB cadeau krijg. Maar op de site van Samsung kan ik niets vinden. Graag hoor ik hier meer over, want dit is iemand iets voor houden wat hij uiteindelijk niet krijgt. Valse voorwendselen noemen ze dat.
Reputatie 8
Badge +17
De gratis microSD kaartjes is een actie van Samsung zélf en niet van Telfort. De actie is dan geldig tot een bepaalde datum en je dient een kopie aankoopbon te overleggen met een duidelijk zichtbare aankoopdatum.

Providers krijgen van de leverancier soms telefoons geleverd waarbij de actie nog steeds op de verpakking vermeld staat, echter is de actiedatum bij de leverancier al verlopen.

Zo heb ik ook al 2x een microSD kaartje gemist, kwestie van vreselijke pech, helaas 😞
Badge +2
@Marceldk,

Er wordt voor u uitgezocht of wij u hierbij van dienst kunnen zijn. Zodra ik een terugkoppeling heb ontvangen bericht ik u opnieuw.

Daphne

Reageer