beantwoord

1 jarig abonnement?

• 17 september 2018
  • 6 reacties
  • 175 keer bekeken

Reputatie 2
Badge +1
Ik wil t.z.t. mijn sim only abonnement verlengen, maar ik zie dat Telfort enkel nog 2-jarige abonnementen aanbied. Een optie is om extra te betalen om per maand op te kunnen zeggen. Ben al lang klant, maar denk er toch hard over om elders een 1-jarig abonnement te nemen. Is ook nog goedkoper en i.v.m. de buitenland ervaringen misschien toch wel de beste oplossing. Of heeft Telfort voor trouwe klanten nog een fatsoenlijk aanbod ??.
icon

Beste antwoord door nelly jacoba 17 september 2018, 12:53

Webcare kan en mag geen aanbiedingen doen op het forum.

Het beste is zelf te bellen, of je via deze link te laten terugbellen.

http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Bekijk reactie

6 reacties

Je zou de terugbel optie kunnen proberen.
Wie weet dat zei nog een jaarcontract kunnen en mogen verkopen.
Webcare kan en mag geen aanbiedingen doen op het forum.
Het beste is zelf te bellen, of je via deze link te laten terugbellen.
http://nl-telfort.netmng.com/callcenter.php
Reputatie 8
Badge +11
Hallo Franskia49, we hebben inderdaad geen abonnementen met een looptijd van een jaar. Het kan maandelijks opzegbaar of met een 2-jarig contract. Zoals nelly jacoba al noemt kan ik geen aanbiedingen doen, maar via de link die hij noemt kan je je later terugbellen door de afdeling die daar mogelijkheden voor heeft. Er lijkt op dit moment nog geen contact te zijn geweest met die afdeling.
En toch vind ik het nog steeds een gemis dat er geen jaar abonnementen meer zijn.
Ik wil geen 2 jaar vastzitten en maandelijks opzegbaar wordt duurder dan mijn huidige abonnement.
Als er nog een jaarlijks abonnement was geweest, had ik misschien nog overwogen om te 'verlengen'.
Nu laat ik voorlopig mijn huidige abonnement doorlopen, al heel lang overigens.....
En toch vind ik het nog steeds een gemis dat er geen jaar abonnementen meer zijn.
Ik wil geen 2 jaar vastzitten en maandelijks opzegbaar wordt duurder dan mijn huidige abonnement.
Als er nog een jaarlijks abonnement was geweest, had ik misschien nog overwogen om te 'verlengen'.
Nu laat ik voorlopig mijn huidige abonnement doorlopen, al heel lang overigens.....

Dat is je goed recht, maar dan hoef je nou ook weer niet in ieder topic over verlengen te posten.
Nelly jacoba, misschien niet maar dat is mijn mening.

Reageer