1 blok of totaal geen signaal ontvangst

  • 14 maart 2016
  • 39 reacties
  • 1222 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik onder vind sinds vandaag problemen met mijn mobiel dat het signaal zeer slecht is.
Ik kan zo snel geen storing of werkzaamheden vinden hier over.
Maar kunnen jullie hier naar kijken met wat er aan de hand is dat het signaal nu in eens zo slecht is geworden.

Ik heb steeds afwisselend 1 blokje of totaal geen ontvangst en wil toch deze week bereikbaar zijn.
Dit probleem is in Amersfoort
wacht op een belangrijke telefoontje.

Ik wacht jullie reactie af

39 reacties

Reputatie 2
Badge
De verplaatsing is gedaan zonder dit aan de mensen te vertellen.
je krijg alleen te horen dat er een storing was en deze zou verholpen zijn.
Dus als iets niet goed verholpen is en wij dus nog steeds een slechte verbinding hebben leek mij normaal dat je hier een melding van maakt en zit je niet te wachten op reactie van gebruikers die denken dat ze het beter weten
Reputatie 3
Badge
De afstand van de masten is helemaal niet relevant in deze, de warrige theorie nog veel minder,..
De storing die nu is ontstaan DAAR gaat het over!
Logisch dat topicstarter Stezie daar hier melding van maakt, hier is o.a Telfort ook bij geholpen m.b.t deze info (denk aan de andere klanten)
Nu kan Telfort een klacht neerleggen daar de mast niet naar behoren functioneert, en de storing kan aangepakt worden.
Topicstarter wil uiteraard een goede verbinding, niks meer en niks minder 😛
Reputatie 3
Badge
Ik heb me meer dan uitstekend ingelezen, en hou me liever bij feiten,..
Reputatie 4
Badge +1
Dan lijkt het inderdaad beter te gaan. Mocht je in de toekomst toch nog hulp nodig hebben, weet je mij te vinden.
Reputatie 2
Badge
Ik snap dat het niks met jullie te maken heeft. maar deze zit wel op de zelfde mast die zins kort is verplaats.
de mast is een aantal meter verder van mijn huis gezien verplaats heb ik van de week gezien.

voor dat deze paal verplaatst was had ik max 3 blokjes en nu mag ik soms blij zijn dat ik 2 blokjes heb en soms dus helemaal niks.
Reputatie 2
Badge
Beste Aragorn,

Waar vertel ik, dat ik onder een mast woon de mast stond minimaal 400 meter van mijn huis.
deze is verplaats verder van mijn huis. dus met wat jij schrijf komt niet over een met wat ik tot nu toe al heb aangegeven.
Reputatie 3
Prima, maar je noemde in je reactie "een aantal meters", dus.........

Als je een mast van 400 meter afstand naar 500 verplaatst zal er niet veel gebeuren, maar van 50 meter naar 100 meter heeft meer impact....

Na het verplaatsen zal er echt nog wel het een en ander moeten worden afgeregeld, dus ik zou wat geduld hebben? Of bedoel je met "sinds kort" ook een aantal maanden?
Reputatie 2
Badge
Beste Daphne,
Ik heb nog steeds problemen hier.
ook na 17:00 had ik slechte verbinding of zelfs helemaal geen verbinding

Hoop dat dit probleem snel opgepakt kan worden zodat ik weer normaal bereikbaar ben
Reputatie 3
Of je formuleert je klacht beter. Er wordt momenteel veel aan de masten gewerkt, ik ben blij dat hier niet steeds melding van wordt gemaakt, want dan zie je door de bomen de mast niet meer. Ik geef gewoon antwoord, en zit niet te wachten om beledigd te worden beste Stezie.
Reputatie 2
Badge
Beste Christy,

Zoals het er nu naar uit ziet is heet netwerk wel wat beter geworden ik heb nu max. 2 blokjes ontvangst op mijn mobiel staan
Reputatie 2
Badge
Beste Daphne,

Wat een slecht service is dit hier.
Je vraagt mij of ik nog steeds problemen heb. Ja geeft ik aan maar ik krijg vanuit jullie kant totaal geen reactie meer.
Ik hoop toch wel dat jullie er mee bezig zijn ondanks dat jullie geen reactie plaatsen.
Reputatie 2
Badge
Beste Christy,

Vandaag heb ik weer slechte signaal ontvangst
Ik heb of 1 blokje of zelfs geen bereik.
een andere mobiel met een ander netwerk heeft dit probleem ook weer
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Stezie, wat rot zeg! Wat bedoel je precies met een andere mobiel met een ander netwerk?
Reputatie 2
Badge
Hoi Christy,

Mijn dochter heeft een prepaid van Vodafone, en zij had opdat moment ook geen verbinding op haar mobiel
Reputatie 3
Misschien verstandig als je je eerst eens inleest?🆒
Reputatie 2
Badge
Tot op heden heb ik nog steeds problemen dat ik slecht bereikbaar ben en ook niet kan bellen met mijn mobiel.
Echter geven jullie nu wel aan dat de problemen verholpen moeten zijn maar dit is dus niet juist.
Reputatie 8
Badge +17
Zet je toestel even uit en weer aan wellicht dat het helpt
Reputatie 2
Badge
Beste Jimmy zoals je aangeeft mob. uit gedaan na 10 minuten weer aan
en ja tot mijn verbazing is de storing hier mee niet verholpen.

Ben nog steeds slecht bereikbaar.

Hoop dat dit probleem snel verholpen word zodat ik weer kan bellen als gebeld worden.
word een beetje moe van al die sms die binnen komen dat ik door iemand gebeld ben maar niet bereikbaar was
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de simkaart al in een ander toestel geprobeerd
Reputatie 2
Badge
met een andere mobiel ook het zelfde probleem
Reputatie 8
Badge +17
Dan zou het best eens aan je simkaart kunnen liggen, is er een Telfort winkel bij jou in de buurt daar kun je een nieuwe halen
Reputatie 2
Badge
bij mij zijn geen telfort winkels in de buurt
maar hoe ligt dit aan de sim kaart.
Want met een KPN toestel heb ik het zelfde probleem
Reputatie 8
Badge +17
Ik had gevraagd om je simkaart van Telfort in een ander toestel te proberen en ik kreeg als antwoord dat je met een ander toestel hetzelfde probleem had, dus ga ik er vanuit dat je de simkaart van Telfort geprobeerd hebt in een ander toestel.

http://www.coveragechecker.nl/
Reputatie 1
Badge
@Stezie,

Probleem had ik dus ook, heb een nieuwe simkaart van Telfort gekregen en probleem was opgelost.
Misschien een idee?
Reputatie 2
Badge
@marc,
Zoals je kan lezen heb niet alleen ik dit probleem.
Heb ook problemen met een KPN mobiel en een sim kaartje.
Kaartje vervangen terwijl er problemen zijn met een mast, blijven ik problemen houden ook met een nieuwe kaart.

Elders in Amersfoort heb ik namelijk ook geen probleem met de ontvangst

Reageer