1 blok of totaal geen signaal ontvangst

  • 14 maart 2016
  • 39 reacties
  • 1222 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik onder vind sinds vandaag problemen met mijn mobiel dat het signaal zeer slecht is.
Ik kan zo snel geen storing of werkzaamheden vinden hier over.
Maar kunnen jullie hier naar kijken met wat er aan de hand is dat het signaal nu in eens zo slecht is geworden.

Ik heb steeds afwisselend 1 blokje of totaal geen ontvangst en wil toch deze week bereikbaar zijn.
Dit probleem is in Amersfoort
wacht op een belangrijke telefoontje.

Ik wacht jullie reactie af

39 reacties

Reputatie 3
Badge
Ik heb me meer dan uitstekend ingelezen, en hou me liever bij feiten,..
Reputatie 3
Misschien verstandig als je je eerst eens inleest?🆒
Reputatie 3
Badge
De afstand van de masten is helemaal niet relevant in deze, de warrige theorie nog veel minder,..
De storing die nu is ontstaan DAAR gaat het over!
Logisch dat topicstarter Stezie daar hier melding van maakt, hier is o.a Telfort ook bij geholpen m.b.t deze info (denk aan de andere klanten)
Nu kan Telfort een klacht neerleggen daar de mast niet naar behoren functioneert, en de storing kan aangepakt worden.
Topicstarter wil uiteraard een goede verbinding, niks meer en niks minder 😛
Reputatie 3
Of je formuleert je klacht beter. Er wordt momenteel veel aan de masten gewerkt, ik ben blij dat hier niet steeds melding van wordt gemaakt, want dan zie je door de bomen de mast niet meer. Ik geef gewoon antwoord, en zit niet te wachten om beledigd te worden beste Stezie.
Reputatie 2
Badge
De verplaatsing is gedaan zonder dit aan de mensen te vertellen.
je krijg alleen te horen dat er een storing was en deze zou verholpen zijn.
Dus als iets niet goed verholpen is en wij dus nog steeds een slechte verbinding hebben leek mij normaal dat je hier een melding van maakt en zit je niet te wachten op reactie van gebruikers die denken dat ze het beter weten
Reputatie 3
Prima, maar je noemde in je reactie "een aantal meters", dus.........

Als je een mast van 400 meter afstand naar 500 verplaatst zal er niet veel gebeuren, maar van 50 meter naar 100 meter heeft meer impact....

Na het verplaatsen zal er echt nog wel het een en ander moeten worden afgeregeld, dus ik zou wat geduld hebben? Of bedoel je met "sinds kort" ook een aantal maanden?
Reputatie 2
Badge
Beste Aragorn,

Waar vertel ik, dat ik onder een mast woon de mast stond minimaal 400 meter van mijn huis.
deze is verplaats verder van mijn huis. dus met wat jij schrijf komt niet over een met wat ik tot nu toe al heb aangegeven.
Reputatie 3
Je hebt nooit de beste ontvangst van de mast die dicht bij je huis staat. Deze "stralen over je heen". Anders zouden de veldsterktes ongezond worden, dus je moet het probleem toch echt bij een andere mast gaan zoeken. Onder een mast is de ontvangst bijzonder slecht.
Reputatie 2
Badge
Ik snap dat het niks met jullie te maken heeft. maar deze zit wel op de zelfde mast die zins kort is verplaats.
de mast is een aantal meter verder van mijn huis gezien verplaats heb ik van de week gezien.

voor dat deze paal verplaatst was had ik max 3 blokjes en nu mag ik soms blij zijn dat ik 2 blokjes heb en soms dus helemaal niks.
Reputatie 4
Badge +1
Vodafone is een compleet ander netwerk Stezie, dat heeft verder niets met ons te maken. Gaat het om de verbinding binnenshuis? Dan bevat jouw huis waarschijnlijk bouwmaterialen waar de het signaal niet of moeilijk doorheen kan komen.
Reputatie 2
Badge
Hoi Christy,

Mijn dochter heeft een prepaid van Vodafone, en zij had opdat moment ook geen verbinding op haar mobiel
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Stezie, wat rot zeg! Wat bedoel je precies met een andere mobiel met een ander netwerk?
Reputatie 2
Badge
Beste Christy,

Vandaag heb ik weer slechte signaal ontvangst
Ik heb of 1 blokje of zelfs geen bereik.
een andere mobiel met een ander netwerk heeft dit probleem ook weer
Reputatie 4
Badge +1
Dan lijkt het inderdaad beter te gaan. Mocht je in de toekomst toch nog hulp nodig hebben, weet je mij te vinden.
Reputatie 2
Badge
Beste Christy,

Zoals het er nu naar uit ziet is heet netwerk wel wat beter geworden ik heb nu max. 2 blokjes ontvangst op mijn mobiel staan
Reputatie 4
Badge +1
Beste Stezie, wat vervelend dat jij en jouw vrouw problemen ervaren met de ontvangst in Amersfoort. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Je geeft aan dat dit alleen speelt bij jou in de wijk. Kun je me de betreffende postcode en het nummer van jou en jouw vrouw naar mij doorsturen in een privébericht?
Reputatie 8
Badge +17
@Stezie sorry inderdaad over heen gelezen dan ligt het dus aan de zendmast in jou omgeving maar dat verwachte ik allang omdat echtgenote met hetzelfde kampt en die heeft met kpn gebeld toch en tot nu toe is er vanuit Kpn ook niet veel gebeurt om de storing op te lossen.
Reputatie 2
Badge
Lees je topic eens goed na en je hebt met geen woord gerept over dat het alleen in jou wijk voorkomt en ik probeer je op weg te helpen maar helaas wordt dat niet gewaardeerd en ik ben niet van Telfort maar gewoon een medeforummer die je probeert te helpen.

zie de reactie tussen marc89 en die van jouw, staat een reactie van mij met de volgende tekst:
Elders in Amersfoort heb ik namelijk ook geen probleem met de ontvangst
Reputatie 8
Badge +17
Lees je topic eens goed na en je hebt met geen woord gerept over dat het alleen in jou wijk voorkomt en ik probeer je op weg te helpen maar helaas wordt dat niet gewaardeerd en ik ben niet van Telfort maar gewoon een medeforummer die je probeert te helpen.
Reputatie 2
Badge
Nogmaals Jimny,
lees eerst met wat ik al heb geschreven.
een nieuwe sim kaart heeft nut als je overal problemen heb ik heb alleen problemen in de wijk waar ik woon.
een nieuwe sim kaart is dan geen oplossing.

Ik begrijp niet dat jullie zomaar iets plaatsen zonder eerst goed te lezen met wat de problemen zijn
Reputatie 8
Badge +17
Kwam zojuist iemand tegen op het forum die ook klaagt over slecht bereik en toevallig in Amersfoort noord en er zit wel degelijk een Telfort winkel in Amersfoort dus optie om een nieuwe simkaart halen is zo gek nog niet
Reputatie 2
Badge
@marc,
Zoals je kan lezen heb niet alleen ik dit probleem.
Heb ook problemen met een KPN mobiel en een sim kaartje.
Kaartje vervangen terwijl er problemen zijn met een mast, blijven ik problemen houden ook met een nieuwe kaart.

Elders in Amersfoort heb ik namelijk ook geen probleem met de ontvangst
Reputatie 1
Badge
@Stezie,

Probleem had ik dus ook, heb een nieuwe simkaart van Telfort gekregen en probleem was opgelost.
Misschien een idee?
Reputatie 2
Badge
Beste Daphne,

Wat een slecht service is dit hier.
Je vraagt mij of ik nog steeds problemen heb. Ja geeft ik aan maar ik krijg vanuit jullie kant totaal geen reactie meer.
Ik hoop toch wel dat jullie er mee bezig zijn ondanks dat jullie geen reactie plaatsen.
Reputatie 2
Badge
Beste Daphne,
Ik heb nog steeds problemen hier.
ook na 17:00 had ik slechte verbinding of zelfs helemaal geen verbinding

Hoop dat dit probleem snel opgepakt kan worden zodat ik weer normaal bereikbaar ben

Reageer