1 blok of totaal geen signaal ontvangst

• 14 maart 2016
  • 39 reacties
  • 1222 keer bekeken

Toon het eerste bericht

39 reacties

Reputatie 4
Badge +1
Dan lijkt het inderdaad beter te gaan. Mocht je in de toekomst toch nog hulp nodig hebben, weet je mij te vinden.
Reputatie 2
Badge
Beste Christy,

Vandaag heb ik weer slechte signaal ontvangst
Ik heb of 1 blokje of zelfs geen bereik.
een andere mobiel met een ander netwerk heeft dit probleem ook weer
Reputatie 4
Badge +1
Hallo Stezie, wat rot zeg! Wat bedoel je precies met een andere mobiel met een ander netwerk?
Reputatie 2
Badge
Hoi Christy,

Mijn dochter heeft een prepaid van Vodafone, en zij had opdat moment ook geen verbinding op haar mobiel
Reputatie 4
Badge +1
Vodafone is een compleet ander netwerk Stezie, dat heeft verder niets met ons te maken. Gaat het om de verbinding binnenshuis? Dan bevat jouw huis waarschijnlijk bouwmaterialen waar de het signaal niet of moeilijk doorheen kan komen.
Reputatie 2
Badge
Ik snap dat het niks met jullie te maken heeft. maar deze zit wel op de zelfde mast die zins kort is verplaats.
de mast is een aantal meter verder van mijn huis gezien verplaats heb ik van de week gezien.

voor dat deze paal verplaatst was had ik max 3 blokjes en nu mag ik soms blij zijn dat ik 2 blokjes heb en soms dus helemaal niks.
Reputatie 3
Je hebt nooit de beste ontvangst van de mast die dicht bij je huis staat. Deze "stralen over je heen". Anders zouden de veldsterktes ongezond worden, dus je moet het probleem toch echt bij een andere mast gaan zoeken. Onder een mast is de ontvangst bijzonder slecht.
Reputatie 2
Badge
Beste Aragorn,

Waar vertel ik, dat ik onder een mast woon de mast stond minimaal 400 meter van mijn huis.
deze is verplaats verder van mijn huis. dus met wat jij schrijf komt niet over een met wat ik tot nu toe al heb aangegeven.
Reputatie 3
Prima, maar je noemde in je reactie "een aantal meters", dus.........

Als je een mast van 400 meter afstand naar 500 verplaatst zal er niet veel gebeuren, maar van 50 meter naar 100 meter heeft meer impact....

Na het verplaatsen zal er echt nog wel het een en ander moeten worden afgeregeld, dus ik zou wat geduld hebben? Of bedoel je met "sinds kort" ook een aantal maanden?
Reputatie 2
Badge
De verplaatsing is gedaan zonder dit aan de mensen te vertellen.
je krijg alleen te horen dat er een storing was en deze zou verholpen zijn.
Dus als iets niet goed verholpen is en wij dus nog steeds een slechte verbinding hebben leek mij normaal dat je hier een melding van maakt en zit je niet te wachten op reactie van gebruikers die denken dat ze het beter weten
Reputatie 3
Of je formuleert je klacht beter. Er wordt momenteel veel aan de masten gewerkt, ik ben blij dat hier niet steeds melding van wordt gemaakt, want dan zie je door de bomen de mast niet meer. Ik geef gewoon antwoord, en zit niet te wachten om beledigd te worden beste Stezie.
Reputatie 3
Badge
De afstand van de masten is helemaal niet relevant in deze, de warrige theorie nog veel minder,..
De storing die nu is ontstaan DAAR gaat het over!
Logisch dat topicstarter Stezie daar hier melding van maakt, hier is o.a Telfort ook bij geholpen m.b.t deze info (denk aan de andere klanten)
Nu kan Telfort een klacht neerleggen daar de mast niet naar behoren functioneert, en de storing kan aangepakt worden.
Topicstarter wil uiteraard een goede verbinding, niks meer en niks minder 😛
Reputatie 3
Misschien verstandig als je je eerst eens inleest?🆒
Reputatie 3
Badge
Ik heb me meer dan uitstekend ingelezen, en hou me liever bij feiten,..

Reageer