1 blok of totaal geen signaal ontvangst

• 14 maart 2016
  • 39 reacties
  • 1222 keer bekeken

Reputatie 2
Badge
Ik onder vind sinds vandaag problemen met mijn mobiel dat het signaal zeer slecht is.
Ik kan zo snel geen storing of werkzaamheden vinden hier over.
Maar kunnen jullie hier naar kijken met wat er aan de hand is dat het signaal nu in eens zo slecht is geworden.

Ik heb steeds afwisselend 1 blokje of totaal geen ontvangst en wil toch deze week bereikbaar zijn.
Dit probleem is in Amersfoort
wacht op een belangrijke telefoontje.

Ik wacht jullie reactie af

39 reacties

Reputatie 2
Badge
Tot op heden heb ik nog steeds problemen dat ik slecht bereikbaar ben en ook niet kan bellen met mijn mobiel.
Echter geven jullie nu wel aan dat de problemen verholpen moeten zijn maar dit is dus niet juist.
Reputatie 8
Badge +17
Zet je toestel even uit en weer aan wellicht dat het helpt
Reputatie 2
Badge
Beste Jimmy zoals je aangeeft mob. uit gedaan na 10 minuten weer aan
en ja tot mijn verbazing is de storing hier mee niet verholpen.

Ben nog steeds slecht bereikbaar.

Hoop dat dit probleem snel verholpen word zodat ik weer kan bellen als gebeld worden.
word een beetje moe van al die sms die binnen komen dat ik door iemand gebeld ben maar niet bereikbaar was
Reputatie 8
Badge +17
Heb je de simkaart al in een ander toestel geprobeerd
Reputatie 2
Badge
met een andere mobiel ook het zelfde probleem
Reputatie 8
Badge +17
Dan zou het best eens aan je simkaart kunnen liggen, is er een Telfort winkel bij jou in de buurt daar kun je een nieuwe halen
Reputatie 2
Badge
bij mij zijn geen telfort winkels in de buurt
maar hoe ligt dit aan de sim kaart.
Want met een KPN toestel heb ik het zelfde probleem
Reputatie 8
Badge +17
Ik had gevraagd om je simkaart van Telfort in een ander toestel te proberen en ik kreeg als antwoord dat je met een ander toestel hetzelfde probleem had, dus ga ik er vanuit dat je de simkaart van Telfort geprobeerd hebt in een ander toestel.

http://www.coveragechecker.nl/
Badge +2
Hi Stezie, ervaar je nog steeds problemen met het signaal? Hoe dan ook, bied ik alsnog mijn excuses aan voor het ongemak.

@Jimny,

Dank je wel voor het uitvragen! 😉
Reputatie 2
Badge
Beste Daphne,
Ik heb nog steeds problemen hier.
Zowel ik met mijn Telfort mobiel en mijn vrouw met haar KPN mobiel.
Reputatie 8
Badge +17
Heeft je vrouw al gebeld met de klantenservice van Kpn nr via haar mobiel 1200, als ze meerdere klachten hebben dan komt men in actie bij KPN, zitten jullie tegen de grens aan of in een gebied waar de dekking niet al te goed is zoals je een paar reacties hierboven kunt zien.
Reputatie 2
Badge
Beste Jimny,

Zoals kan lezen woon ik in een stad niet in een ramp gebied.
Ook had je gisteren kunnen lezen dat er 2g en 3g problemen waren in Amersfoort.
ik gaf aan dat na die storing ik nog steeds problemen heb. Ook had ik al gekeken in de lijst van werkzaamheden maar daar staat geen Amersfoort in.
Dus ik hoop nu dat mijn probleem iets verduidelijk heb.
En ja mijn vrouw heeft haar probleem ook gemeld bij haar provider. maar dat is voor hier toch niet relevant.
Reputatie 8
Badge +17
Sorry zag inderdaad dat het in Amersfoort is en je mobiel signaal van Telfort komt wel degelijk tot stand via de kpn zendmasten en voor de duidelijkheid ik ben niet van Telfort maar ook een forum gebruiker net als jij.
Sinds enkele weken heb ik thuis in Naaldwijk meestal geen of anders zeer slecht bereik. Daarvoor en op andere locaties zijn er geen problemen.
Wat kan ik hier aan doen?
Reputatie 2
Badge
Beste Daphne,
Ik heb nog steeds problemen hier.
ook na 17:00 had ik slechte verbinding of zelfs helemaal geen verbinding

Hoop dat dit probleem snel opgepakt kan worden zodat ik weer normaal bereikbaar ben
Reputatie 2
Badge
Beste Daphne,

Wat een slecht service is dit hier.
Je vraagt mij of ik nog steeds problemen heb. Ja geeft ik aan maar ik krijg vanuit jullie kant totaal geen reactie meer.
Ik hoop toch wel dat jullie er mee bezig zijn ondanks dat jullie geen reactie plaatsen.
Reputatie 1
Badge
@Stezie,

Probleem had ik dus ook, heb een nieuwe simkaart van Telfort gekregen en probleem was opgelost.
Misschien een idee?
Reputatie 2
Badge
@marc,
Zoals je kan lezen heb niet alleen ik dit probleem.
Heb ook problemen met een KPN mobiel en een sim kaartje.
Kaartje vervangen terwijl er problemen zijn met een mast, blijven ik problemen houden ook met een nieuwe kaart.

Elders in Amersfoort heb ik namelijk ook geen probleem met de ontvangst
Reputatie 8
Badge +17
Kwam zojuist iemand tegen op het forum die ook klaagt over slecht bereik en toevallig in Amersfoort noord en er zit wel degelijk een Telfort winkel in Amersfoort dus optie om een nieuwe simkaart halen is zo gek nog niet
Reputatie 2
Badge
Nogmaals Jimny,
lees eerst met wat ik al heb geschreven.
een nieuwe sim kaart heeft nut als je overal problemen heb ik heb alleen problemen in de wijk waar ik woon.
een nieuwe sim kaart is dan geen oplossing.

Ik begrijp niet dat jullie zomaar iets plaatsen zonder eerst goed te lezen met wat de problemen zijn
Reputatie 8
Badge +17
Lees je topic eens goed na en je hebt met geen woord gerept over dat het alleen in jou wijk voorkomt en ik probeer je op weg te helpen maar helaas wordt dat niet gewaardeerd en ik ben niet van Telfort maar gewoon een medeforummer die je probeert te helpen.
Reputatie 2
Badge
Lees je topic eens goed na en je hebt met geen woord gerept over dat het alleen in jou wijk voorkomt en ik probeer je op weg te helpen maar helaas wordt dat niet gewaardeerd en ik ben niet van Telfort maar gewoon een medeforummer die je probeert te helpen.

zie de reactie tussen marc89 en die van jouw, staat een reactie van mij met de volgende tekst:
Elders in Amersfoort heb ik namelijk ook geen probleem met de ontvangst
Reputatie 8
Badge +17
@Stezie sorry inderdaad over heen gelezen dan ligt het dus aan de zendmast in jou omgeving maar dat verwachte ik allang omdat echtgenote met hetzelfde kampt en die heeft met kpn gebeld toch en tot nu toe is er vanuit Kpn ook niet veel gebeurt om de storing op te lossen.
Reputatie 4
Badge +1
Beste Stezie, wat vervelend dat jij en jouw vrouw problemen ervaren met de ontvangst in Amersfoort. Ik kijk graag voor je na wat er aan de hand is. Je geeft aan dat dit alleen speelt bij jou in de wijk. Kun je me de betreffende postcode en het nummer van jou en jouw vrouw naar mij doorsturen in een privébericht?
Reputatie 2
Badge
Beste Christy,

Zoals het er nu naar uit ziet is heet netwerk wel wat beter geworden ik heb nu max. 2 blokjes ontvangst op mijn mobiel staan

Reageer