beantwoord

0900 deblokkeren

• 16 december 2019
  • 7 reacties
  • 121 keer bekeken

Reputatie 1

Goedemorgen, ik wil graag gebruik maken van 0900 nummers. Dit kan niet bij de instellingen en bellen kan dus ook niet. Kan iemand dit voor mij regelen? 

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 17 december 2019, 13:22

Hoi @Miriam Gorter, welkom op het forum. We kunnen niet direct op elk topic reageren, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren maar zoals je je voor kunt stellen zijn we ook afhankelijk van de hoeveelheid berichten. Maar zoals je ziet reageren we altijd :slight_smile:

Het gaat om de 0900 nummers voor jouw mobiele telefoon begrijp ik? Dat kan ik voor je bekijken, daarvoor heb ik nog wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Zou je de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) aan je forumprofiel kunnen toevoegen? De gegevens die je al hebt ingevuld kan je laten staan, die heb ik ook nodig. Als je dat gedaan hebt kan je hieronder een seintje geven, dan kijk ik met je mee.

Bekijk reactie

7 reacties

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed, dat is fijn Miriam :slight_smile:

Als we je met iets anders kunnen helpen weet je ons te vinden, we helpen je graag.

Reputatie 1

Ondertussen is het opgelost, dank je

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Miriam Gorter, ik heb nog geen reactie van je gezien en op je profiel zie ik de aanvullende gegevens nog niet staan. Als ik hiervoor nog met je mee kan kijken hoor ik het graag.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Miriam Gorter, welkom op het forum. We kunnen niet direct op elk topic reageren, we doen ons best om zo snel mogelijk te reageren maar zoals je je voor kunt stellen zijn we ook afhankelijk van de hoeveelheid berichten. Maar zoals je ziet reageren we altijd :slight_smile:

Het gaat om de 0900 nummers voor jouw mobiele telefoon begrijp ik? Dat kan ik voor je bekijken, daarvoor heb ik nog wel wat aanvullende gegevens van je nodig. Zou je de naam en geboortedatum van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van de IBAN (bij "Extra informatie”) aan je forumprofiel kunnen toevoegen? De gegevens die je al hebt ingevuld kan je laten staan, die heb ik ook nodig. Als je dat gedaan hebt kan je hieronder een seintje geven, dan kijk ik met je mee.

Reputatie 1

Née, die werkt dus niet. Vandaar ook deze weg

Hallo @Miriam Gorter , voor een snelle reactie kun je ook Twitteren of Facebooken.

Het 0900 9596 nummer van Telfort zou altijd moeten werken, ook bij een geblokkeerd 0900

Reputatie 1

Kan iemand van Telfort mij alstublieft helpen? 

Reageer