beantwoord

06-nummer achterhalen?

Goede dag hou kan ik zien wat mijn 06 nummer is ik heb mijn kaartje al geknipt does staat geen schijvers meer op maar vroeger kon ik me nummer toch op halen als je #101* in toetsen weet iemand een tip ?
icon

Beste antwoord door Matthijs1986 17 juni 2015, 08:05

Ermee bellen naar een ander nummer. Als dat niet gaat, vrees ik dat het nummer niet te achterhalen Is, behalve als het om een abonnement gaat. Gaat het om een abonnement dan kan de klantenservice het nummer achterhalen op basis van postcode en huisnummer. Ik raad je aan dan een nieuwe simkaart aan te vragen.

Bekijk reactie

Op dit topic kun je niet reageren. Wil je iets toevoegen, start dan een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 5
Badge +2
Ermee bellen naar een ander nummer. Als dat niet gaat, vrees ik dat het nummer niet te achterhalen Is, behalve als het om een abonnement gaat. Gaat het om een abonnement dan kan de klantenservice het nummer achterhalen op basis van postcode en huisnummer. Ik raad je aan dan een nieuwe simkaart aan te vragen.
Reputatie 8
Badge +15
Als je een iPhone gebruikt: instellingen > telefoon > mijn nummer. Daar staat je 06-nr vermeld.
Gebruik je Android dan kan je de gratis app Sim Card gebruiken. Die app leest alle informatie van de simkaart.

En anders wordt het bellen zoals Matthijs aangeeft.
goede nacht.

ik zat op facebook en zag een nummer gelikt staan aan mijn beveiliging instellingen die van telfort komt ik zou graag een meer gegevens willen van deze persoon om naar de politie te kunnen stapen
het nummer is: 06*********
Reputatie 8
Badge +15
goede nacht.

ik zat op facebook en zag een nummer gelikt staan aan mijn beveiliging instellingen die van telfort komt ik zou graag een meer gegevens willen van deze persoon om naar de politie te kunnen stapen
het nummer is: 06***
In verband met privacy worden gegevens niet zo maar verstrekt.
Als je lastig gevallen wordt dan kan je een onderzoek naar telefonisch overlast opstarten.