zie ineens op me belstatus abonnement kosten 21,76 terwijl mijn abonnement 9,47 is wa

• 20 november 2012
  • 11 reacties
  • 3824 keer bekeken

Badge
mijn status en abbonement kosten

11 reacties

Reputatie 8
Badge +17
kijk even op https://www.telfort.nl/KBS/consument/services/Klantenservice/Factuur-en-verbruik/Vragen-over-uw-factuur bij "eerste factuur"...
Reputatie 3
Badge +1
@desiree,

Welkom op het forum! Gaat het om de eerste factuur? Zo ja, deze wijkt altijd iets af. Via de link die Kees-Jan hierboven heeft geplaatst vind je hier een uitleg over.
Mochten er nog onduidelijkheden zijn dan help ik je graag verder.

Denise
Badge
nee heb al jaren abonement bij jullie verleng altijd voor twee jaar denk dat ik inmiddels al wel 5 jaar bij jullie ben  grt desiree
Reputatie 3
Badge +1
@desiree,

Graag kijk ik voor je na wat de reden is van de hogere factuur. Hiervoor heb ik jouw naw-gegevens, 06-nummer en e-mailadres nodig. Deze kun je in een privébericht aan mij kenbaar maken.

Denise
Badge
komt er aan al vast bedankt!!
Badge
ik heb helaas nog niets gehoord 😞
Reputatie 3
Badge +1
@desiree,

Een van mijn collega's heeft je een mail gestuurd met uitleg. Er zijn geen extra kosten. Het bedrag bij de belstatus in Mijn Telfort is niet correct. Kortom: er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Weet je zo voldoende?

Denise
Badge
En toch word het bedrag van me rekening geschreven en ik heb de mail nooit ontvangen echt niet
Badge
[quote]@desiree,

Een van mijn collega's heeft je een mail gestuurd met uitleg. Er zijn geen extra kosten. Het bedrag bij de belstatus in Mijn Telfort is niet correct. Kortom: er worden geen extra kosten in rekening gebracht.

Weet je zo voldoende?

Denise
[/QUOTEEn toch word het bedrag van me rekening geschreven en ik heb de mail nooit ontvangen echt niet
Badge
Ben vandaag naar de telfort winkel gegaan in Zwolle daar abbonement verlengt hopelijk komt het nu goed
Reputatie 3
Badge +1
@desiree,

Wat fijn dat je wederom voor Telfort hebt gekozen!

Denise

Reageer