beantwoord

Zenderpakketten wijzigen lukt niet op Mijn Telfort

• 6 december 2017
  • 6 reacties
  • 285 keer bekeken

Ik kan mijn zenderpakketten niet wijzigen
icon

Beste antwoord door Wieger DB 27 januari 2018, 15:16

Hoi Mekkon, ik zie dat alle wijzigingen inderdaad zijn doorgevoerd en dat je eergisteren nog wijzigingen via Mijn Telfort hebt gedaan. Vanuit mijn hoek lijkt het opgelost. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.
Bekijk reactie

6 reacties

Waar en wat gaat er mis?
https://www.telfort.nl/persoonlijk/service/extra-zenderpakketten-bestellen-of-opzeggen.htm
als ik op wijziging doorvoeren klik, blijft het hangen . Dat heb ik al vaker gehad
Wat was de vorige keren de oplossing?
Later nog een keer proberen?
toen heb ik maar gebeld. en hebben zij het gedaan. Maar ik begrijp dat er nu werkzaamheden zijn dus ik probeer het morgen nog wel en anders maar weer bellen
Reputatie 7
Badge +7
Hoi mekkon, welkom terug. Je geeft aan dat je geen zenderpakketten kan wijzigen via Mijn Telfort. Het balkje blijft laden. Dat is erg irritant. Is de wijziging alsnog gelukt? Zo niet, kan je aangeven hoe laat je de wijziging hebt geprobeerd? Dan laat ik dit voor je nakijken.
Reputatie 7
Badge +7
Hoi Mekkon, ik zie dat alle wijzigingen inderdaad zijn doorgevoerd en dat je eergisteren nog wijzigingen via Mijn Telfort hebt gedaan. Vanuit mijn hoek lijkt het opgelost. Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag.

Reageer