beantwoord

Wisseling huisgenoten waardoor inloggevens verloren zijn gegaan

• 25 mei 2020
  • 7 reacties
  • 153 keer bekeken

Reputatie 1

Bij het wisselen van huisgenoten heb ik het Telfort abonnement overgenomen. Ik krijg keurig elke maand de mails over de nieuwe factuur, maar heb nog niet eerder ingelogd op MijnTelfort. Nu blijken hier andere inloggegevens voor te zijn waar ik niet bij kan. Is het mogelijk om deze te resetten?

icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 3 juni 2020, 10:50

Hoi @Marije0411, welkom bij ons op het forum. De standaard gebruikersnaam voor Mijn Telfort wijzigt niet als het contract wordt overgenomen, die zal nog hetzelfde zijn als wat je voorganger gebruikte. Ik zie dat je het klantnummer al op je forumprofiel hebt ingevuld, zou je daar de laatste 3 cijfers van de IBAN en de geboortedatum van de contracthouder aan kunnen toevoegen? Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je kijken wat ik hierover kan zien. Ik hoor het graag van je.

Bekijk reactie

7 reacties

Het contract is daadwerkelijk op een andere naam gezet middels een contract overname?

Als alles goed is gegaan met de overname zou je het email adres waar de facturen heen gaan kunnen gebruiken voor wachtwoord herstel.

Werkt dat niet zal een van de Telfort medewerkers je verder moeten helpen.

Reputatie 1

Het contract is inderdaad overgezet door middel van contract overname.

Het mailadres bij wachtwoord herstel is echt niet mijn mail.

Dan staat Mijn Telfort nog op de vorige contact houder.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marije0411, welkom bij ons op het forum. De standaard gebruikersnaam voor Mijn Telfort wijzigt niet als het contract wordt overgenomen, die zal nog hetzelfde zijn als wat je voorganger gebruikte. Ik zie dat je het klantnummer al op je forumprofiel hebt ingevuld, zou je daar de laatste 3 cijfers van de IBAN en de geboortedatum van de contracthouder aan kunnen toevoegen? Als je daarna een seintje geeft kan ik voor je kijken wat ik hierover kan zien. Ik hoor het graag van je.

Reputatie 8
Badge +11

Hoi @Marije0411, we hebben geen reactie meer van je gezien. Ik neem aan dat dat betekent dat het inmiddels via een andere weg is gelukt? Als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden.

Reputatie 1

Bedankt Jasper. Inmiddels heb ik het via de chat op Facebook geregeld!

Reputatie 8
Badge +11

Helemaal goed Marije, fijn dat het via die weg is gelukt! :slight_smile:

Reageer