beantwoord

Wil op m'n nieuwe telefoon Belstatus opvragen

• 5 juni 2013
  • 13 reacties
  • 4324 keer bekeken

Goedemiddag ,
heb sinds gistermiddag een nieuw Galaxy S3  bij de Telfort winkel in Zwijndrecht ,
met Abonnement  gehaald,
weet nog niet hoe alles werkt ,,,,nu wilde ik bij de Bel status die ik gedownload heb bij de Playstore inloggen maar lukt steeds niet , wat doe ik fout,
hopelijk kunnen jullie me helpen .
Bij voorbaat vast bedankt .
Met Vr, Groet Rita Ooijen
icon

Beste antwoord door Denise 5 juni 2013, 14:52

@Rita Ooijen,

Ik sluit mij aan bij Enterprise. Misschien is het handig om het wachtwoord aan te maken via de computer? Je kunt naar www.mijntelfort.nl gaan en daar jouw 06-nummer invoeren (zonder streepje). Vervolgens kun je dan op 'wachtwoord vergeten' klikken. Je ontvangt vervolgens een tijdelijk wachtwoord (hoofdlettergevoelig) via een sms-bericht. Deze kun je na het inloggen wijzigen naar een wachtwoord dat makkelijker te onthouden is. Vervolgens kun je dan via de app op jouw telefoon gemakkelijk inloggen.

Succes!

Denise
Bekijk reactie

13 reacties

Reputatie 8
Badge +10
Hoi Rita, welkom op het forum.

Je kan op de Belstatus app pas inloggen vanaf de datum dat je (nieuwe) abonnement ingaat, en dat is nog niet zover blijkbaar.
Ja wel  m,n abonnement is gisteren gelijk ingegaan ,maar moet ik als wachtoord invullen wat ik gisteren opgegeven heb bij de Telfort ?????
Reputatie 8
Badge +10
Ja wel  m,n abonnement is gisteren gelijk ingegaan ,maar moet ik als wachtoord invullen wat ik gisteren opgegeven heb bij de Telfort ?????

Je logt in met je 06-nummer en een wachtwoord dat je de eerste keer zelf mag opgeven.
Ik neem aan dat je gisteren bij Telfort niet een wachtwoord voor de Belstatus-app hebt moeten opgeven bij de aankoop..?
Oke ,,,
Nee denk niet dat dat voor de Belstatus was denk ik ,,,dank je wel voor je antwoord ,,,moet ik eerst registeren ook voor die Belstatus zeker ????,ik ben geen jonge meid die daar handig in is hoor hi hi ,,,maar goed ik om er zo ook wel uit misschien ,,en anders vraag ik wel hulp aan 1 van m,n dochter die weten het wel waarschijnlijk ,,al hebben die niet Telfort abonnement .
Reputatie 8
Badge +10
Voor de Belstatus-app moet je inderdaad apart registreren, dit staat los van andere Telfortdiensten waarvoor je eventueel een naam en wachtwoord nodig hebt.
Oke,
Dank je Wel voor je antwoord.
Gr Rita.
Reputatie 8
Badge +10
Graag gedaan... ;)
Mocht je nog vragen hebben dan ben je uiteraard van harte welkom.
Er zijn hier op het forum mensen zowel van Telfort webcare als andere forumgebruikers (behalve ikzelf dan 😉 ) die héél veel verstand van (o.a.) mobiele telefonie hebben dus die kunnen altijd helpen.
Reputatie 3
Badge +1
@Rita Ooijen,

Ik sluit mij aan bij Enterprise. Misschien is het handig om het wachtwoord aan te maken via de computer? Je kunt naar www.mijntelfort.nl gaan en daar jouw 06-nummer invoeren (zonder streepje). Vervolgens kun je dan op 'wachtwoord vergeten' klikken. Je ontvangt vervolgens een tijdelijk wachtwoord (hoofdlettergevoelig) via een sms-bericht. Deze kun je na het inloggen wijzigen naar een wachtwoord dat makkelijker te onthouden is. Vervolgens kun je dan via de app op jouw telefoon gemakkelijk inloggen.

Succes!

Denise
Voor de derde keer maar weer eens de app geinstalleerd, voordien al geen gegevens ontvangen. Maar nu helemaal geen verbinding. Terwijl ik via wifi of mobiele verbinding allesd kan binnenhalen, doet de Telfort app het weer eens niet. En dat voor de derde keer,,,
Reputatie 8
Badge +10
Voor de derde keer maar weer eens de app geinstalleerd, voordien al geen gegevens ontvangen.

Je ontvangt hierover ook geen gegevens van Telfort, je dient zelf een gebruikersnaam (06-nummer of andere naam naar keuze) en een wachtwoord aan te maken.
Het gebruik van deze Belstatus-app is op eigen initiatief en is geen onderdeel van het abonnement.
Een volstrekt niet gerelateerde reactie. De belstatus app werkt niet naar behoren, is het dan zaak om te zeggen dat het gebruik op eigen initiatief is? Natuurlijk is dat zo, maar dan hoort dat ding nog wel te werken!
Reputatie 8
Badge +10
Een volstrekt niet gerelateerde reactie.[...] is het dan zaak om te zeggen dat het gebruik op eigen initiatief is?

Ja... je zegt het zelf trouwens ook al.
Daarom is mijn reactie volstrekt wél gerelateerd... ;)

Natuurlijk is dat zo, maar dan hoort dat ding nog wel te werken!

Uiteraard hoort dat ding gewoon te werken, ik gebruik hem ook en dat werkt prima.
Mijn reactie was bedoeld om je duidelijk te maken dat je voor de app geen inloggegevens o.i.d. ontvangt van Telfort omdat de app losstaat van je abonnement.
Reputatie 3
Badge +1
@Depleeg,

Balen dat het nog steeds niet werkt. Kun je aangeven wat er precies misgaat? Kun je niet inloggen met jouw mobiele nummer? Wat voor melding krijg je te zien?
Het is natuurlijk lastig om vanaf een afstand advies te geven. Wellicht is het een optie om een Telfort winkel te bezoeken, zodat zij daar met jou mee kunnen kijken?

Denise

Reageer