Wijzigingen doorvoeren

  • 27 oktober 2016
  • 0 reacties
  • 232 keer bekeken

Even kort mijn verhaal...
Ik heb sinds vorige week vrijdag in mijn al bestaande pakket van internet en bellen tv toegevoegd.
Alles werkt, alleen is de wijziging nog steeds niet te zien in mijn telfort.
Dit betekent dat ik geen extra pakket kan aanzetten en geen onbeperkt bellen kan uitzetten.
Begin deze week verteld de klantenservice mij dat dit vanaf donderdag (vandaag) wel mogelijk is. Dan is de technische oplevering.
Vandaag weer niet mogelijk. Gebeld, nu wordt mij verteld dat dit nog eens 5 werkdagen gaat duren!
Zolang heb ik dus pakketten aan staan die ik niet wil, en ook de klantenservice kan dit niet uitzetten.

Verder kan ik mijn telefoonnummer ook niet veranderen in mijn telfort, er volgt dan een foutmelding.

Hoe kan dit allemaal en kunnen jullie mijn telefoonnummer dan misschien wel veranderen??
Ik zag dit net pas en heb weinig zin om de zoveelste keer te bellen...

0 reacties

Het is nog erg rustig in dit topic. Schrijf hieronder de allereerste reactie!

Reageer