Wijziging rekeningnummer

• 6 maart 2014
  • 2 reacties
  • 1425 keer bekeken

Geachte Telfortmedewerker,

Onlangs ben ik overgestapt naar een nieuwe bank en heb ik op 1 februari 2014 middels Mijn Telfort mijn rekeningnummer gewijzigd.

Vandaag ontving ik van jullie echter een brief met daarin de volgende mededeling: 'Wij konden geen incasso uitvoeren voor uw Telfort internet factuur, omdat wij uw rekeningnummer handmatig hebben aangepast. Wij hadden namelijk onjuiste bankgegevens van u in onze administratie.'

Ik heb daarom in Mijn Telfort gekeken of ik per abuis een verkeerd rekeningnummer had ingevoerd, maar daar staat toch het juiste rekeningnummer. Ook is mijn rekeningnummer al enkele maanden actief en leveren andere automatische incasso's geen problemen op.

Jullie vragen in de brief of ik mijn bankgegevens wil aanpassen via Mijn Telfort, maar dat heb ik dus reeds gedaan.
Is er iets mis met Mijn Telfort, een bug in het systeem?

Ik heb nu handmatig het openstaande bedrag overgemaakt.
Wilt u er voor zorgen dat het de volgende keer automatisch van mijn nieuwe rekening wordt afgeschreven?

Ik hoor graag uw reactie.

Met vriendelijke groet,
Ares

2 reacties

Wil één van de Telfortmedewerkers reageren op mijn vraag? Dank.
Reputatie 4
Badge +3
@Ares,

Mijn excuus voor het uitblijven van een reactie.

Ik heb jouw gegevens reeds van mijn collega Denise ontvangen, maar wijziging van het rekeningnummer is nog niet geslaagd. Ik stuur je morgen een update, de reden wordt op dit moment onderzocht.

Henk

Reageer