beantwoord

Wijzigen zenderpakket

• 7 juni 2019
  • 7 reacties
  • 249 keer bekeken

Reputatie 1
Het lukt mij via de Telfort App niet om mijn zenderpakket te wijzigen.
Hij geeft aan dat mijn huidige maandbedrag 40 euro is. Ik heb een contract afgesloten voor 1 jaar 35 euro per maand. Ik wilde het pluspakket van mijn zendpakketten afhalen want die is nu niet meer gratis, maar ik zou dan ipv 35 euro, ineens 44.99 betalen.
Hoe kan dit? Ik wil het pluspakket er af hebben en gewoon weer 35 euro betalen namelijk.

Mvg Pernille Kok
icon

Beste antwoord door Jasper - Telfort 13 juni 2019, 15:49

De screenshots zijn heel duidelijk inderdaad, de berekening daar klopt niet. Ik stuur deze screenshots door naar de ontwikkelaars, zodat ze dit onder de loep kunnen nemen. In afwachting daarvan hem ik het zenderpakket voor je uitgezet, zodat je daar niet op hoeft te wachten.
Ik heb een terugkoppeling gekregen @Pernille , de ontwikkelaars geven aan dat de berekening van de prijzen bij een wijziging nu ook rechtgezet is! Als je nu nog iets zou wijzigen (of iemand anders natuurlijk) krijg je de juiste bedragen te zien.
Bekijk reactie

7 reacties

Waarschijnlijk omdat daarmee de kortingsactie vervalt. Probeer het anders via de tv ontvanger. Daar kan je deze pakketten ook uitzetten. Je hebt geen mobiel abonnement bij Telfort dan zou dit pakket hoe dan ook kosteloos zijn.
Reputatie 1
Ik heb voor 1 jaar afgesloten om 35 euro p m te betalen, niet 40? Het moet dan toch mogelijk zijn om dit pakket gewoon stop te zetten? De gratis actieperiode van 2 maanden is nl voorbij.
Als je dat pluspakket uitzet ga je weer die 35 euro betalen. Dat kan als gezegd ook en misschien wel makkelijker via de ontvanger.
Hoewel het via de app ook moet kunnen bij extra pakketten
Reputatie 8
Badge +11
Hallo @Pernille, welkom op het forum. Als je een extra zenderpakket uitzet zou je verwachten dat het totaal bedrag naar beneden gaat, niet omhoog! Ik snap dat je het hier vraagt, dat is niet de bedoeling natuurlijk.
Ik ben meteen voor je gaan kijken, ik zie het Uitgebreid TV pakket gratis voor de eerste 2 maanden. Het Pluspakket is niet actief bij jouw abonnement, ik ga er daarom vanuit dat je het uitgebreide pakket bedoelde.
Zou je screenshots kunnen plaatsen van het overzicht waarin het bedrag de verkeerde kant op gaat? Dan kan ik dat doorgeven zodat de berekeningen daar onder de loep genomen kunnen worden. Daarna kan ik het extra pakket voor je uitzetten, zodat dat ook goed komt.
Reputatie 1
Hi Jasper. Dank voor je reactie.

Ik bedoelde inderdaad het uitgebreid TV pakket.
Hieronder de gevraagde screenshots:

Reputatie 8
Badge +11
De screenshots zijn heel duidelijk inderdaad, de berekening daar klopt niet. Ik stuur deze screenshots door naar de ontwikkelaars, zodat ze dit onder de loep kunnen nemen. In afwachting daarvan heb ik het zenderpakket voor je uitgezet, zodat je daar niet op hoeft te wachten.
Reputatie 8
Badge +11
De screenshots zijn heel duidelijk inderdaad, de berekening daar klopt niet. Ik stuur deze screenshots door naar de ontwikkelaars, zodat ze dit onder de loep kunnen nemen. In afwachting daarvan hem ik het zenderpakket voor je uitgezet, zodat je daar niet op hoeft te wachten.
Ik heb een terugkoppeling gekregen @Pernille , de ontwikkelaars geven aan dat de berekening van de prijzen bij een wijziging nu ook rechtgezet is! Als je nu nog iets zou wijzigen (of iemand anders natuurlijk) krijg je de juiste bedragen te zien.

Reageer