beantwoord

Wijzigen abonnement lukt niet

Als ik probeer te wijzigen krijg ik het onderstaande te zien:

Het is momenteel niet mogelijk om je pakket te wijzigen.
Waarschijnlijk heb je nu het volledige pakket dat Telfort aanbiedt en zit je nog binnen de contractperiode van je huidige abonnement. De contractperiode kun je vinden op het abonnementoverzicht.
Je kunt wel in de volgende stap de extra's van je huidige pakket wijzigen.

Mijn contract periode liep af in 2008

Svp dit bericht aanpassen zodat ik kan wijzigen.

Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart - Telfort 12 februari 2019, 09:45

Hoi @de666737, wat leuk dat je het forum hebt gevonden. Nu begrijp ik dat je graag wat wilt wijzigen, dat mag alleen echter niet in Mijn Telfort. Dat is wel apart.

Wat wil je precies wijzigen? Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw klantnummer beginnend met 100 of postcode + huisnummer willen toevoegen? Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.

Bekijk reactie

2 reacties

Staat je klantnummer in je profiel, dus niet op dit Forum?
Dan weet webcare wie je bent en dan kunnen zij je eerder helpen.

Maar wat wil je wijzigen dan?
Als het een alles in 1 pakket betreft en je wilt bv. de vaste telefoon verwijderen,
kan dat wel, maar dan ga je een nieuw abonnement aan.
Daarbij krijg je minder TV zenders omdat er 14 kanalen nu in het uitgebreid pakket zitten.
Als je nu een snelheid hebt van bv. 50/50, dan gaat dit 50/5 worden.
Mocht je dat niet erg vinden of dat het om iets anders gaat, moet het natuurlijk wel werken.
Reputatie 6
Badge +9
Hoi @de666737, wat leuk dat je het forum hebt gevonden. Nu begrijp ik dat je graag wat wilt wijzigen, dat mag alleen echter niet in Mijn Telfort. Dat is wel apart.

Wat wil je precies wijzigen? Ook wil ik graag eens meekijken. Zou je daarvoor jouw klantnummer beginnend met 100 of postcode + huisnummer willen toevoegen? Wil je een reactie achterlaten als je dat gedaan hebt? Dan ga ik kijken wat er aan de hand is.

Reageer